دوم شهریور آغاز ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی مازندران از آغاز ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان ازتاریخ دوم شهریور امسال خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، هومن موتمنی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در اجرای آئین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، آزمون ورود به حرفه مهندسان آذر ماه امسال همزمان با سراسرکشور در مازندران برگزار و ثبت‌نام ‌به ‌صورت الکترونیکی ‌و از طریق وب سایت دفترامورمقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می شود.

وی در ادامه در خصوص رشته های آزمون یادآور شد:رشته‌های معماری(نظارت و طراحی)، شهرسازی، عمران(نظارت و محاسبات)، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، نقشه برداری و ترافیک برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی (پایه۳) و همچنین آزمونهای حرفه‌ای کاردانهای فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار کاردانی (پایه‌۳) و آزمونهای تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار تجربی برگزار می شوند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی مازندران در خصوص زمان ثبت نام مهندسان در آزمون مذکور اظهارداشت: ثبت‌نام این آزمونها از تاریخ شنبه ۲/۶/۹۲ آغاز و ‌به ‌صورت الکترونیکی از طریق وب سایت دفترامورمقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می شود.

 موتمنی در ادامه خاطر نشان کرد : داوطلبان عزیز می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه ثبت نام آزمونها به آدرس الکترونیکی www.inbr.ir مراجعه‌ کنند. وی در ادامه تاکید کرد : ضروری است متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام ، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه کنند. ضمنا همانطور که پیشتر نیز اشاره شد این اداره کل نهایت تلاش خویش را برای برگزاری آزمون در دو نقطه از استان انجام خواهد داد.

گفتنی است قبولی در آزمون مذکور یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال بکار خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.