دوچرخه عجیب و غریب و متفاوت Lopifit 2016 را دیده اید؟! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از گجت نیوز: یک ایده ساده، آغازگر توسعه بسیاری از وسایل و تکنولوژی های موفق امروزی بوده و دوچرخه Lopifit نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.
هرچند، Lopifit را نمی‌توان یکی از اختراعات عجیب سال ۲۰۱۶ در نظر گرفت، اما ایده جالب آن، این محصول را به یکی از بهترین نوآوری‌ها سال‌های اخیر در صنایع دوچرخه تبدیل کرده است و در این زمینه موفق بوده است.
Lopifit در واقع ترکیبی از دوچرخه و تردمیل می باشد که بسیاری از افراد آن را وسیله‌ای برای پیاده روی می‌دانند. بازخورد خوب مردم هلند از این وسیله نیز باعث شده است تا کار عرضه آن در کشورهای آمریکا، مکزیک و جزیره کارائیب (هند غربی) آغاز بشود.
اما ایده ساخت دوچرخه Lopifit از کجا آماده است؟ بروین برگمستر (Bruin Bergmeester) در رابطه با اختراع خود می‌گوید:
ایده طراحی چنین دوچرخه‌ای، زمانی‌ که در باشگاه مشغول تمرین بودم به ذهن من رسید. چگونه بیرون از خانه هم می‌توان از تردمیل استفاده کرد؟ آیا امکان طراحی چرخ برای تردمیل وجود دارد؟
اگر چه موتور الکتریکی دوچرخه Lopifit توانایی زیادی دارد، اما نباید انتظار طی کردن مسافت‌های طولانی را با آن داشته باشید. به‌گفته برگمستر، با هر بار شارژ کردن این دوچرخه، می‌توان ۵۰ تا ۸۰ کیلومتر و بیشتر (۳۰ تا ۵۰ مایل) را طی کرد.
به‌ علاوه یک نوار دیجیتالی، میزان شارژ باقی‌مانده را به صورت دقیق نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر سرعت دوچرخه Lopifit بسته به تنظیم دنده، بین ۶ تا ۲۷ کیلومتر بر ساعت (۴ تا ۱۷ مایل بر ساعت) خواهد بود.

دوچرخه عجیب و غریب و متفاوت Lopifit تولیدی 2016 +عکس

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.