دو افتتاح و یک رونمایی در غرفه ISQI

۲۴م آذر ،

گزارش پنجمین سمینار سی ان جی

دو افتتاح و یک رونمایی در غرفه ISQI

همزمان با پنجمین کنفرانس بین المللی صنعت CNG، غرفه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نمایشگاه جانبی این کنفرانس شاهد دو افتتاح مهم و یک رونمایی بود.

به گزارش «عصرخودرو» ، در روز اول برپایی این  کنفرانس «افتتاح سامانه بازرسی فنی خودروهای گازسوز» و «رونمایی از برچسب معاینه فنی سی.ان.جی» با حضور معاونان سه وزارت خانه «نفت، کشور و صنعت، معدن و تجارت» و دو سازمان ملی استاندارد و حفاظت از محیط زیست در محل غرفه این شرکت برگزار شد.

همچنین در حاشیه برپایی روز دوم از پنجمین کنفرانس صنعت CNG، وزیر نفت به همراه معاونان خود و رئیس سازمان ملی استاندارد با حضور در غرفه ISQI «آغاز بازرسی فنی از جایگاه های عرضه سوخت گاز طبیعی» را افتتاح کردند.

مهدی ترقی جاه مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در حاشیه این همایش و نمایشگاه جانبی با توجه به اهمیت بازرسی از خودروهای دوگانه سوز و جایگاه های CNG گفت: شرکت ISQI در این کنفرانس و نمایشگاه جانبی نشان داد که با سال ها فعالیت و سرمایه گذاری در بخش های آموزش، نیروی انسانی و تحقیق و توسعه به لحاظ علمی، فنی، تکنیکی و اجرایی در خدمت صنعت سی.ان.جی کشور است. وی ISQI را مجموعه ای نامید که همیشه در آغاز هر پروژه قرار دارد چنانچه در سال های قبل اولین بازرس آسانسور، شهربازی و تجهیزات آن، دیگ و مخازن تحت فشار، خودرو و آلایندگی و ارزیابی خدمات لوازم خانگی و کالای مصرفی بادوام آن بوده و هم اینک آغازگر بازرسی ادواری خودرو و جایگاه های سی ان جی است.

براساس این گزارش، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دو روز برپایی پنجمین کنفرانس صنعت سی.ان.جی با حضور در نمایشگاه جانبی به عنوان تنها غرفه در این نمایشگاه به انجام انواع تست های غیر مخرب مانند یو.تی، ام.تی و پی.تی، پخش زنده ویدئو اسکوپ مخازن جایگاه ها، انجام تست یو.تی امرژن، نمایش هیدروتست برای مخازن و ارائه سایر دستگاه ها و تجهیزات بازرسی برای مخاطبان و بازدیدکنندگان پرداخت.

کارشناسان این شرکت در هیات داوران و پنل مقالات این همایش نیز حضوری فعال داشتند و همچنین ISQI مسئولیت برگزاری یکی از کارگاه های آموزشی پنجمین کنفرانس بین المللی صنعت CNG را بر عهده داشت.

یادآور می گردد بازرسی ادواری خودروهای دوگانه سوز و بازرسی فنی جایگاه های عرضه سوخت گاز طبیعی بر عهده ISQI گذاشته شده است. پنجمین کنفرانس بین المللی صنعت CNG روز ۲۲ و ۲۳ آذر ماه در محل هتل المپیک برگزار شد

جمعه ۲۴ آذر   ۱۳:۳۷

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.