دو انتصاب تازه در نهاد ریاست جمهوری؛ حکم نهاوندیان برای مسعود نیلی

ایران > دولت– ممتازنیوز:
محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور، در احکام جداگانه‌ای حمید ابوطالبی و مسعود نیلی را به ترتیب به عنوان معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور و رئیس تازه مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی منصوب کرد.

به گزارش واحدمرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در حکم نهاوندیان خطاب به آقای حمید ابوطالبی آمده است نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و توانایی‌های تخصصی جنابعالی، به سبب این حکم به سمت «معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور» منصوب می‌شوید .

همچنین در این حکم ابراز امیدواری شده است با عنایات الهی و همکاری واحدهای ذیربط، در انجام وظائف و جریان منظم امور، افزایش بهره‌ وری مجموعه و ارائه گزارش‌های بهنگام، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌ مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

همچنین آقای نهاوندیان درحکم دیگری مسعود نیلی را به عنوان رئیس تازه مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی منصوب کرد.

در این حم آمده است نظر به تعهد، سوابق علمی و پژوهشی ارزنده و توانایی‌های تخصصی جنابعالی، به سبب این حکم به سمت «رییس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی» منصوب می‌شوید.

امید است با عنایات الهی و همکاری فرهیختگان و مراکز تحقیقاتی کشور در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.