دو انتصاب در شرکت های بانک گردشگری

بینا- در احکامی جداگانه از سوی هیأت مدیره شرکت های صنایع و معادن ماهان و شرکت نگین گردشگری ایرانیان ، به ترتیب آقایان دکتر مرتضی بانک و مهندس سعید اوحدی به سمت مدیر عاملی شرکت های مذکور منصوب شدند.
به گزارش بینا، طی حکمی از سوی هیات مدیره شرکت صنایع و معادن ماهان، دکتر مرتضی بانک به سمت مدیرعامل این شرکت منصوب شد.
در این حکم آمده‌است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند مدیریتی حضرتعالی، به موجب این حکم به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع و معادن ماهان منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه و تعالی مجموعه موفق باشید.»
گفتنی‌است؛ وی پیش‌تر معاون وزیر امور خارجه بوده و فعالیت به عنوان استاندار کرمان، معاون وزیر کار و امور اجتماعی و مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه را نیز در کارنامه دارد.
همچنین، طی حکمی از سوی هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نگین گردشگری ایرانیان، مهندس سعید اوحدی به سمت مدیرعامل این شرکت منصوب شد.
در این حکم آمده‌است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند مدیریتی حضرتعالی، به موجب این حکم به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نگین گردشگری ایرانیان منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه و تعالی مجموعه موفق باشید.»
گفتنی‌است؛ وی پیش‌تر مشاور امور بین‌الملل بانک پارسیان و شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان، معاون امور نظارت سازمان ایران‌گردی، مدیرعامل و عضو مجمع کانون جهانگردی و اتوموبیل‌رانی جمهوری اسلامی و مدیرعامل مجموعه شرکت‌های مینو بوده‌است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.