دو انیمیشن درباره آزادی قدس تولید شد

فرهاد عظیما دو انیمیشن با موضوع حمله نیروهای اسلام به اسراییل و فتح بیت‌المقدس را برای هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» کارگردانی می‌کند.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری حوزه هنری، فرهاد عظیما گفت: مشغول تهیه دو انیمیشن کوتاه برای جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» هستیم. انیمیشن «شهر موش‌ها» درباره حمله نظامی نیروهای ارتش ایران و سوریه به اسراییل است. در این انیمیشن نشان می‌دهیم که ارتش ایران با تجهیزات پیشرفته برتری نظامی نیروهای اسلام را به همگان ثابت می‌کند.

کارگردان «نبرد خلیج فارس» گفت: این انیمیشن دو دقیقه است. من با همراهی یک گروه شش نفره در کانون «انسیه حورا» مشغول تهیه این انیمیشن هستم.نویسنده و کارگردان «شهر موشها» خودم هستم.

وی ادامه داد: انیمیشن «وارثین» درباره فتح بیت‌المقدس توسط نیروهای اسلام است. در این انیمیشن تمامی نمادهای نظامی غرب و استکبار در هم کوبیده می‌شود. این انیمیشن ۳دقیقه است. نویسندگی و کارگردانی این اثر را نیز خودم بر عهده دارم. دوستانی که در این دو پروژه با من همکاری می‌کنند محمد نادری، رضا زنده‌دلو حمیدرضا خضرایی هستند.

عظیما گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به لحاظ کیفیت فنی و بصری این دو انیمیشن در سطح فراکشوری باشد. انشاءالله اولین نمایش این دو انیمیشن در جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» امسال خواهد بود. این دو انیمیشن به تهیه‌کنندگی کانون فرهنگی انسیه حورا است و کاملا خودجوش و بدون حمایت نهاد خاصی ساخته می‌شود.

فرهاد عظیما با انیمیشن «نبرد خلیج فارس» که درباره شهید بابایی و ناگفته‌های دفاع مقدس است برگزیده هفتمین جشنواره رویش شد. فرهاد عظیما کارگردانی «ختم ساعر» درباره جنگ ۳۳ روزه لبنان را در کارنامه دارد. این انیمیشن تحسین حزب‌الله لبنان و سید حسن نصرالله را به همراه داشت./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.