دو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در یک روز

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

پایگاه اینترنتی فدراسیون جهانی فوتبال از دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و گینه در روز ۱۴ اسفند نوشت.

پورتال  ایران

سایت فدراسیون جهانی فوتبال در بخش دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی جهان، در مورد تیم ایران از بازی‌های آینده تیم کشورمان خبر داده است. مطابق اعلام این پایگاه خبری، تیم کارلوس کی‌روش در یک روز دو حریف دارد!

بر این اساس کویت و گینه دو حریف تیم ملی کشورمان در تاریخ ۵ مارس (۱۴ اسفند ۹۲)  هستند. البته رویارویی با کویت در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیاست که با توجه به اظهارات مقام‌های فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد با توجه به راهیابی تیم کشورمان به بازی‌های جام ملت‌ها، تیم امید‌ها (زیر ۲۳ ساله‌‌ها) مقابل کویت به میدان رود و تیم بزرگسالان با گینه (احتمالاً در تهران)، برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ خود را محک زند.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران چند روز پیش در گفت‌وگویی عنوان کرده بود در صورتی که دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کویت از رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های استرالیا به تعویق بیفتد، گینه برای انجام بازی دوستانه به تهران سفر خواهد کرد.

تیم ملی ایران و کویت پیش از این با اندوختن امتیازهای لازم حضور خود را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۲ به میزبانی استرالیا قطعی کرده‌ و دیدار آتی آنها تشریفاتی به حساب می‌آید. شاید از همین رو شاید هم کویت با تعویق دیدار خود برابر تیم ملی موافقت خواهد کرد و به این ترتیب مردان کارلوس کی‌روش در راه آماده‌سازی خود برای حضور در جام‌جهانی بیستم فوتبال به دیدار تیم آفریقایی گینه خواهند رفت.

 

منبع : شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.