دو بیانیه در مجلس؛ ۲۴۳ نماینده از امدادرسانی به زلزله‌زدگان تقدیر کردند و ۲۱۶ نفر از مدال آورندگان المپیک

به گزارش خبرآنلاین، در جلسه علنی امروز مجلس این بیانیه در حمایت و تشکر از دوایر دولتی، نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، ارتش و سپاه پاسداران در امدادرسانی سریع به آسیب دیدگان زلزله آذربایجان قرائت شد. در بخش هایی از این بیانیه آمده است:
ما نمایندگان ملت در مجلس، ضمن عرض تسلیت به ملت ایران بویژه مردم شریف آذربایجان شرقی و داغ دیدگان حادثه زلزله از همه نهادها، سازمان‌ها، کلیه نیروهای نظامی، ارتش و سپاه پاسداران به خاطر حضور به موقع و امدارسانی سریع که موجبات تسلی آسیب دیدگان از زلزله را فراهم نموده، تشکر می کنیم.
بیانیه ۲۱۶ نفر از نمایندگان مجلس نیز در تقدیر از دستاوردهای قهرمانان ورزشی در المپیک ۲۰۱۲ قرائت شد. در بخش هایی از این بیانیه نیز آمده بود: «حضور پرشور در صحنه های انقلاب از ۸ سال دوران دفاع مقدس تا درخشش جوانان در میادین ورزشی و علمی همگی پیام آور آینده روشن و امید بخش و بالندگی نظام بر آمده از اسلام ناب محمدی در این سرزمین است. در پایان المپیکی دیگر، به مناسبت دست آوردهای شیرین و شایان تقدیر جوانان قهرمان وپهلوان بر خود فرض می دانیم از تلاش و زحمات طاقت فرسای ورزشکاران و مربیان و برنامه ریزی‌های مدیران ورزشی و ایثار خانواده های قهرمان تقدیر نماییم.»

به گزارش خبرآنلاین در جلسه علنی امروز مجلس همچنین از نمایندگان آزاده به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به ایران تقدیر شد.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.