دو سرباز آمریکایی در ژاپن به زندان محکوم شدند

۱۰م اسفند ،

رسانه‌های محلی ژاپن گزارش دادند، دادگاه محلی ژاپن امروز (جمعه) دو ملوان نیروی دریایی آمریکایی را به خاطر تجاوز به یک زن در استان اوکیناوای ژاپن در ماه اکتبر سال قبل میلادی، به ترتیب به ۱۰ و ۹ سال زندان محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، بنابر گزارش آژانس خبری کیودوی ژاپن، دادگاه حوزه “ناها”ی اوکیناوا، “کریستوفر برونینگ” ۲۴ ساله را به ۱۰ و “اسکایلردوزیرواکر” ۲۳ ساله را به ۹ سال زندان محکوم کرد.

بنابر این احکام، این دو سرباز آمریکا در روز ۱۶ اکتبر سال ۲۰۱۲ میلادی به یک زن در بخش مرکزی جزیره اصلی اوکیناوا تجاوز و به قربانی صدمات فیزیکی نیز وارد کردند.

در این احکام همچنین آمده “برونینگ”، ۷۰۰۰ ین ( ۷۶ دلار آمریکا) نیز از قربانی دزدیده است. این دو متهم به جرمشان اعتراف کرده‌اند.

این جنایت، مخالفت شدید ساکنان محلی را به دنبال داشته و ارتش آمریکا در ژاپن (USFJ) پس از جنایت برای همه پرسنل خود اعلام منع رفت و آمد در شب کرده است.

اهانت‌ها و جنایات سربازان آمریکایی اغلب در اوکیناوا اتفاق می‌افتد؛ اوکیناوا میزبان بیش از ۷۰ درصد پایگاه‌های نیروهای آمریکا در ژاپن است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.