دو شرط مجلس برای اجرای فاز دوم هدفمندی

۲۶م دیماه ،

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان برای بررسی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: در این جلسه دو شرط برای اجرای فاز دوم از سوی مجلس تعیین شد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان برای بررسی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: در این جلسه دو شرط برای اجرای فاز دوم از سوی مجلس تعیین شد.

عبدالوحید فیاضی اظهار کرد: مهم‌ترین نتیجه جلسه این بود که قانون هدفمندی با دو شرط اجرا شود، اول اینکه اجرای فاز دوم سبب تقویت تولید شود و دیگری اینکه این مرحله با شیب ملایم و منطقی پیش‌بینی شده اجرا شود.

وی افزود: جمع‌بندی جلسه دو فراکسیون مجلس در جلسه علنی فردای مجلس که با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

فیاضی اضافه کرد: در جلسه مشترک امروز دو فراکسیون همچنین تاکید شد که جلسه فردا (چهارشنبه) که با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود، جلسه آرامی باشد و شان دو قوه در این جلسه مراعات شود، طرح این موضوع سبب شد اگر کسی فردا می‌خواست حرفی بزند که سبب تکدر خاطر شود، از آن جلوگیری شود.

وی همچنین با بیان اینکه اداره جلسه دو فراکسیون مشترک بر عهده کاظم جلالی رییس فراکسیون رهروان ولایت و احمد سالک نایب رییس فراکسیون اصولگرایان بود، تصریح کرد: این جلسه، جلسه خوبی بود و دو فراکسیون روی یک موضوع با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

در جلسه  این دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان که در محل صحن علنی مجلس برگزار شد، مصباحی مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه، میرکاظمی رییس کمیسیون انرژی، قادری سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، حسین‌زاده بحرینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین منادی سفیدان نماینده تبریز، باقر حسینی نماینده زابل، علی‌اکبر ناصری نماینده بابل و علی‌اصغر زارعی نماینده تهران سخنرانی کردند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.