دو فیلم از یک کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی شد

فیلم سینمایی “خیابان بیست و چهارم” و “فرود در غربت” دو فیلم از “سعید اسدی” بوده که همزمان وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران فیلم سینمایی “انتهای خیابان هشتم” به تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان، و کارگردانی علیرضا امینی نتوانست وارد شبکه نمایش خانگی شود زیرا مدیر کل شبکه نمایش خانگی اعلام کرده است این فیلم قابلیت عرضه در شبکه نمایش خانگی را ندارد.

اما فیلمی از سعید اسدی به نام “خیابان بیست وچهارم”  وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

در این فیلم بازیگرانی چون نیکی کریمی، مهدی ماهانی، شیلا خداداد، حمید گودرزی، بهاره افشاری و جمشید هاشم پور به ایفای نقش پرداخته اند و داستان درباره زن و مردی جوان است که برای رسیدن به خواسته های شخصی شان زندگی را به چالش می کشند و هر یک راهی برای خود می سازند.

خیابان بیست وچهارم محصول سال ۸۷ است اما سال گذشته بر پرده سینماها آمد.

علاقمندان می توانند نسخه دی وی دی این فیلم را با قیمت ۲۵۰۰ تومان از فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی بخرند.

فیلم سینمایی “فرود در غربت” نیز دیگر فیلم سعید اسدی است که آن نیز وارد شبکه نمایش خانگی شده است، عرضه همزمان دو فیلم از یک فیلمساز در شبکه نمایش خانگی اتفاقی است که کمتر پیش می آید و حال اسدی آن را تجربه می کند.

“فرود در غریب” با بازی پژمان بازغی، نازنین فراهانی، ناصر آقایی با حضور افتخاری جمشید هاشم پور بازیگران اصلی این فیلم هستند که این فیلم به نویسندگی و کارگردانی سعید اسدی سال ۸۷ تولید و به تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

هفتمین فیلم اسدی در مقام کارگردان سال ۸۸ در جشنواره “خروس طلایی چین” به عنوان فیلم اول مورد تقدیر قرار گرفت./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.