دو هزارهکتار از اراضی راکد واحدهای صنعتی کشور باز پس گرفته شد

۱۵اردیبهشت،

ˈ فخرالله مولاییˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: یکی از سیاست های سازمان صنایع کوچک، بازپس گیری زمین های راکد از اشخاصی است که در مدت دریافت اراضی، اقدامی انجام نداده یا درصدد خرید و فروش کاذب این اراضی بوده اند .

وی ادامه داد: این اراضی به متقاضیانی واگذار می گردد که واجد شرایط لازم و متقاضی راه اندازی واحدهای صنعتی می باشند.

مولایی تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک به صورت مکرر به تمامی مدیران استان ها نیز برای استرداد این اراضی راکد تاکید کرده است .

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان راه اندازی بیست و یکمین مرکز خدمات کسب و کار آفرینی کشور در شهرک صنعتی شهرکرد، راه اندازی این مراکز را اقدامی موثر در زمینه احداث واحدهای صنعتی با بهره وری بالا عنوان کرد .

مولایی تصریح کرد: با فعالیت این مراکز، راه اندازی واحدها به صورت تخصصی و راهنمایی مشاوران انجام می گیرد و از حجم مراجعات صنعتگران به سازمان هایی نظیر صنعت و معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی کاسته می گردد .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنایع کوچک کشور در پاسخ به خبرنگار ایرنا در زمینه حمایت شرکت شهرک های صنعتی از مشاوران مستقر در مرکز خدمات کار آفرینی اظهارداشت: کاهش هزینه اجاره ویا احداث ساختمان مراکز مشاوره، بهره مندی از مزایای شهرک ها و دسترسی آسان به واحدهای صنعتی از مزایایی است که مشاوران این مراکز از آن بهره مند می شوند .

به گزارش ایرنا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور برای افتتاح مرکز خدمات کسب و کار و کارآفرینی شهرک صنعتی شهرکرد به چهارمحال و بختیاری سفرکرده است .

۸۱۲۵/۵۴۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.