دو هزارو ۸۰۶ دانش آموز ملایری وارد پایه ششم ابتدایی می شوند

ˈعلی تکلوˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد دانش آموز در ۹۶ کلاس مستقل و ۵۸ کلاس چند پایه در پایه ششم ساماندهی شده اند.

وی اظهار داشت: در آستانه آغاز سالتحصیلی ۹۱، مدارس ملایر آمادگی کامل را برای آغاز سالتحصیلی جدید دارند و هیچگونه مشکلی برای اجرای نظام جدی آموزشی در این شهرستان وجود ندارد.

وی یادآور شد: در این راستا، تمامی کتاب های دوره ابتدایی از اول تا ششم و همچنین دوره پیش دانشگاهی از طریق اداری و کتاب های دوره راهنمایی و متوسطه نیز توسط کتاب فروشی های سطح شهرستان توزیع شده است.

تکلو بیان داشت: ساماندهی تمامی معلمان دوره های مختلف تحصیلی نیز در ملایر انجام شده و دانش آموزان، معلمان و والدین هیچ نگرانی برای شروع سالتحصیلی جدید ندارند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر ادامه داد: همزمان با سراسر کشور، دو هزارو ۹۰۰ دانش آموز پایه اول ابتدایی در این شهرستان در جشن شکوفه ها شرکت می کنند و نخستین روز ورود خود به مدرسه را جشن می گیرند.

تکلو ادامه داد: طبق تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری جشن شکوفایی امسال در مدارس تخصصی قرآن، این آیین به صورت نمادین در دبستان تخصصی قرآن کریمˈیاسینˈ برگزار می شود.

وی گفت: جشن بازگشایی مدارس نیز که مقارن با هفته دفاع مقدس است، روز اول مهرماه با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت، در مدرسه نمونهˈسیف الدولهˈ ملایر و با اولویت پایه ششم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: تاکنون ۳۲ هزارو ۵۰۰ دانش آموز ملایری در سه دوره تحصیلی در سامانه اینترنتی سناد ثبت نام کرده اند که این تعداد، ۱۰۰ درصد دانش آموزان واجد شرایط را شامل می شود.

۷۵۲۸/۵۷۶

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.