دو پایگاه انتخاب رشته در ملارد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان تهران از کارکرد دو پایگاه انتخاب رشته داوطلبان خبر داد.

 علیرضااکسون در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: برای آنکه داوطلبان کنکور در انتخاب رشته مشکلی نداشته باشند و دو پایگاه انتخاب رشته در شهرستان ملارد راه اندازی کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه خودسازیست سازمان سنجش انتخاب رشته آنلاین انجام می دهد نتیجه از راه اندازی پایگاه انتخاب رشته بیشتر خودداری کردیم و در حال حاضر نام پایگاه انتخاب رشته و طلوع فجر برای دختران و پایگاه هسته مشاوره انتخاب رشته برای پسران انجام می پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان کنکور با سامانه انتخاب رشته سنجش و همچنین این دو پایگاه مشکلی برای انتخاب رشته نخواهد داشت.

*هوشمندسازی مدارس ملارد اجرایی می شود

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد از هوشمند شدن مدارس ملارد خبر داد.

علیرضاآکسون در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگا خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ۲۰۰ کلاس درس به صورت سخت افزار و ۴۰۰ مدارس به هوشمند منجهز می باشد.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی شامل پروژکتور لپ تاپ تخت هوشمند نرم ا فزار به روز آموزش به صورت آنلاین می باشد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ مدارس مجهز به هوشمندسازی می باشد و بیشتر مدارس شهرستان را تحت پوششی داده شده است و امیدواریم که این روند را برای روستا نیز ادامه دهیم.

*زیباسازی میز و نیمکت مدارس ملارد

کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ناحیه یک ری از تجهیز و تعمیر میز و نیمکت مدارس خبر داد.

فرنگیس کمالوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: کمیته ای ایجاد کردیم که تخصصی است و کار پروژه مهر را انجام می دهد و پروژه واقع کار تعمیر و میز نیمکت کلاس ها را انجام می دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۰۰ میز و نیمکت تعمیر شده و ۲۰۰ میز و نیمکت جدید تحویل مدارس داده شده و همچنین ۳۶ مدارس از میز و نیمکت تازه برخوردار می باشد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه مهر از اول مرداد ماه کار خود را شروع کرده و تا ۳۱ شهریور ادامه دارد و علاوه بر زیباسازی میز نیمکت زیباسازی کلاس ها نیز در این پروژه انجام می شود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.