دو کنسرت موسیقی به نفع زلزله‌زدگان برگزار می‌شود

داریوش پیرنیاکان سخنگوی خانه موسیقی با اعلام این خبر در توضیح کم و کیف برگزاری این دو کنسرت در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: پس از اعلام همدردی خانه موسیقی با زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی اعلام کردیم که قصد داریم کنسرتی را به نفع مردم این نقطه از سرزمین مان اجرا کنیم. منتها در آن زمان هنوز جزئیات برگزاری کنسرت مشخص نبود.

وی در ادامه افزود: اما در حال حاضر برنامه ریزی برای برگزاری این کنسرت ها انجام شده است و اکنون در حال رایزنی هستیم و قصد داریم در این دو شب از برگزاری کنسرت یک اجرا به یکی از خوانندگان مشهور موسیقی پاپ و یک شب دیگر را به یک گروه موسیقی سنتی ایرانی اختصاص دهیم .

پیرنیاکان در ادامه افزود: یکی از گروه هایی که اعلام آمادگی برای اجرای برنامه کرده است گروه موسیقی”شهنازی” به سرپرستی خودم و آواز حمیدرضا نوربخش است که احتمال دارد در بین گروه های مطرح سنتی برای اجرای این کنسرت گروه “شهنازی” اجرای برنامه داشته باشد.

سخنگوی خانه موسیقی در ادامه صحبت های درباره زمان برگزاری این کنسرت گفت: برای برگزاری این کنسرت در اوایل مهرماه برنامه ریزی کردیم.

این نوازنده تار در ادامه افزود: دلیل انتخاب این زمان هم این بود که درمهرماه هوای رو به سردی می رود و در آن زمان نیاز به سرپناه بیش از گذشته مطرح می شود از همین برگزاری این کنسرت در مهرماه و در اختیار قرارگرفتن عواید فروش این دو اجرا به زلزله زدگان شاید در آن مقطع از زمان بیشتر کارگشا باشد.

سرپرست گروه موسیقی “شهنازی” در پایان صحبت های خود با اشاره به تور کنسرت این گروه موسیقی در شهرستان ها گفت: بنا داریم در فصل پاییز تور کنسرت به شهرستان ها را آغاز کنیم و طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است در شهرهایی چون بروجرد؛ شیراز، اصفهان، آمل ، ساری اجرای برنامه داشته باشیم. 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.