دیدار الوند همدان برابر ماشین‌سازی تبریز لغو شد

دیدار هفته اول الوند همدان برابر ماشین‌سازی تبریز لغو شد.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به ریاست هیئت‌های فوتبال استان‌های فارس، آذربایجان شرقی، یزد، همدان و تهران سه دیدار لیگ دسته اول را لغو کرد.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد تکلیف تیم ماشین‌سازی تبریز هنوز مشخص نشده است و شرکت این تیم در لیگ دسته اول در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و احتمال انحلال این باشگاه وجود دارد.

با توجه به کناره‌گیری برادران دبیری از مسئولیت تیم ماشین‌سازی وضعیت این تیم در بلاتکلیفی است و همچنین با توجه به نامه مدیرعامل این باشگاه که کناره‌گیری خود را از اداره تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اعلام کرده است.

باید منتظر ماند تا در هفته‌های آینده نمایندگان تبریز چه تصمیمی برای این باشگاه بگیرند با این صورت بازی هفته اول نماینده استان الوند که قرار بود پنجشنبه هفته جاری در تبریز با این تیم برگزار شود لغو شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ارسالی به هیئت فوتبال استان گفته است: با وجود پیگیری‌های سازمان لیگ آزادگان، تاکنون، باشگاه‌های صنعتی کاوه( یادآوران شلمچه)، ماشین‌سازی تبریز و برق شیراز نسبت به تشکیل پرونده و حل مشکلات حقوقی و اداری هیچ گونه اقدامی نکرده‌اند.

بنابراین دیدارهای هفته اول باشگاه‌های فوق‌الذکر در مقابل حریفان‌شان لغو می‌شود و پرونده دیدارهای مذکور به دلیل عدم حضور غیر موجه با توجه به مفاد بند ۲-۶ از ماده ۶ آیین‌نامه برگزاری مسابقات فصل ۹۲ـ۹۱ برای بررسی و اعلام نتایج قانونی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع خواهد شد.

دیدارهای لغو شده به شرح زیر است:

ماشین‌سازی تبریز- الوند همدان

برق شیراز- نیروی زمینی تهران

صنعتی کاوه(یادآوران شلمچه)- فولاد یزد


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.