دیدار جبهه مردمی اصلاحات با عارف و عبدالله نوری

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: درباره نحوه ورود به انتخابات و قرار گرفتن تمامی اصلاح طلبان زیر یک چتر با عارف و عبدالله نوری دیدار داشتیم.

محمدزارع فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از دیدار جبهه مردمی اصلاحات با عارف و عبدالله نوری خبر داد و اظهار داشت:‌ پیرو برخی برنامه ها برای دیدار با سیاسیون در همین زمینه دیدارهایی را با عارف و عبدالله نوری داشتیم.

وی ادامه داد: برنامه دیدار جبهه مردمی اصلاحات با عارف و عبدالله نوری در راستای دیدار با افراد تاثیرگذار و مذاکره با کاندیداهای مطرح بوده است.

فومنی تاکید کرد: در دیدار با عارف و عبدالله نوری پیرامون چگونگی ورود به انتخابات بحث کردیم و ۵ گزینه احتمالی نیز به عنوان کاندیدای جبهه مردمی اصلاحات در شورای راهبردی مطرح هستند.

وی عارف و خاتمی را دو گزینه مردمی جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد و اظهار داشت:‌ تاکید جبهه مردمی اصلاحات تنها بر روی کاندیداهای با شاخص اصلاح‌طلب نیست  و ممکن است کاندیدایی را از جریان اصولگرایی معتدل نیز انتخاب کنیم.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد:‌ هدف ما سازماندهی و جذب نیروهای اصلاح طلب میانه‌رو است که باید در راستای سازندگی کشور به کار گرفته شوند.

فومنی با تاکید بر اینکه باید همه نیروهای اصلاح طلب معتدل زیر یک سقف قرار بگیرند، ادامه داد: عارف بر رسیدن به نقاط مشترک میان اصلاح‌طلبان تاکید داشت.

لازم به ذکر است که  جبهه مردمی اصلاحات چندی پیش دیدارهایی را با محسن رضایی و هاشمی رفسنجانی داشته‌اند./س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.