دیدار سرپرست حجاج ایرانی با جانبازان

حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر با حضور در هتل محل اقامت دومین گروه جانبازان سرافراز با آنان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی جام جم، در این دیدار که ۴۰ جانباز قطع نخاع و ۷۰ درصد به بالا به همراه خانواده ها و تیم پزشکی شان حضور داشتند، نماینده ولی فقیه و هیات همراه در جریان نحوه خدمات رسانی و پذیرایی از «ضیوف الرحمان» به ایشان قرار گرفتند.

حجت الاسلام قاضی عسکر در این دیدار با بیان اینکه شرمنده وجود جانبازان و جانفشانی هایشان هستیم و به هیچ طریق از عهده سپاس این ایثارگری ها نمی توانیم برآییم، خود را خادم بی منت جانبازان خواند از آنان خواست تا از فرصت حضور در این سرزمین نهایت استفاده را ببرند.

وی با اشاره به تاریخ سراسر مجاهدت و رشادت صدر اسلام و یاران پیامبر (ص) که سختی های فراوانی را در این راه تحمل کردند، رمز موفقیت اسلام را همان صبوری‌ها و شکیبایی‌ها دانست و صبر و شکیبایی امروز جانبازان و همسران بزرگوار ایشان را هم مقدمه گشایش ها و اجر و مزد فراوان معنوی دانست.

نماینده ولی فقیه در این مجلس که آکنده از عطر معنویت و اهل بیت(ع) بود، این سرزمین را جایگاه ملائک و فرشتگان خواند و با اشاره به گوشه‌هایی از حکمت اعمال حج، تمام زمینه‌ها را برای آمرزش و جوشش خوان کرم الهی آماده دانست و بر اساس برخی روایات، گمان حداقلی به عدم آمرزش را نشان از بدگمانی به ذات مقدس حق تعالی برشمرد.

این جلسه با ذکر مصیبت خاندان اهل بیت(ع) و شهدای کربلا به پایان رسید.

در پایان این دیدار یکی از جانبازان با اشاره به برخی قوانین حاکم بر سفر حج جانبازان، خواستار تغییراتی در امکان سفر برای همراهان جانبازان شد و اینکه پدر و مادر جانبازان امکان همراهی در سفر حج را ندارند، ناعادلانه و غیرمنصفانه خواند. سرپرست حجاج ایرانی هم با تایید مطالب جانباز، قول مساعدت و پیگیری این مسئله را داد.

شایان ذکر است که پس از این دیدار و در ساعات پایانی شب، حجت الاسلام قاضی عسکر در جلسه انس و معرفت در یکی از هتل های زائران ایرانی شرکت کرد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.