دیدار کارگردان سینمای مصر از شبکه “العالم”

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

“سمیر احمد فرج” کارگردان مشهور مصری امروز چهارشنبه ۲۴ آبان از شبکه “العالم” دیدن کرد.

علیرضا غلام، مدیر روابط عمومی “شبکه العالم” با اشاره iبه دیدار کارگردان سینمای مصر از این شبکه در گفتگو iبه خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیونی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: دیدار هیئتهای مختلف مصری از کشور ایران یکی از مهم ترین نتایج انقلاب ۲۵ ژانویه بشمار می آید.
وی افزود: کارگردان مشهور مصری امروز چهارشنبه ۲۴ آبان با حضور در برنامه “صباح جدید” این شبکه، با تمجید از سینمای ایران خواستار همکاری همه جانبه میان دو کشور ایران ومصر شد.
غلامی تصریح کرد: “سمیر احمد فرج” با ابراز خرسندی سینمای ایران را در سطح بسیار بالایی قرار داد تا آنجا که رتبه نهم جهان را از آن خود کرده است.
وی افزود: این کارگردان زمینه های همکاری میان دو کشور “ایران” و “مصر” را خوب توصیف کرد و هر دو کشور را از جهت شباهتهای تمدنی و فرهنگی بسیار نزدیک iبه هم دانست.
مدیر روابط عمومی شبکه العالم گفت: این کارگردان تمدن و فرهنگ مصر و ایران را یک ترکیب عنوان کرد وامیدوار است که زمینه های مشترک سینمایی بین این دو کشور بیشتر فراهم شود.
وی تصریح کرد: این کارگردان مصری اختلافات سیاسی را مهمترین عامل تأثیر گذاری در عدم همکاری میان کشورهای اسلامی در زمینه های گوناگون دانست و گفت: در صورت اتفاق نظر و همکاری می توانیم iبه فیلمهای موهن برضد اسلام پاسخ دهیم.
لازم iبه ذکر است؛ برنامه “صباح جدید” هر روز از شبکه “العالم” با طرح مباحث اجتماعی و فرهنگی از تهران iبه روی آنتن می رود.
گفتنی است؛ شبکه العالم iبه ماهواره هاتبر ۱۰۹۴۹ در روز دوشنبه ۱۵اکتبر ۲۰۱۲ برگشت./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.