دیدار مسئولین طرح صالحین کوهرنگ با امام جمعه این شهرستان

جمعه ۳۰ تیر – ۰۲:۴۶:۰۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ و مسئول طرح صالحین این ناحیه با حجت الاسلام حسین مالکی امام جمعه این شهرستان دیدار و پیرامون مسایل فرهنگی گفتگو کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در این دیدار پیرامون مسایل فرهنگی اجتماعی شهرستان کوهرنگ و ارائه راه حل هایی برای بهبود مشکلات شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
حجت الاسلام حسین مالکی امام جمعه کوهرنگ در خصوص همکاری بسیج و حلقه های صالحین در برگزاری مراسم های وی‍ژه ماه مبارک رمضان و اقامه نمازهای باشکوه جماعت و جمعه در این شهرستان مطالبی را عنوان کرد.
حجت الاسلام سید محمدرضا علوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ نیز با تاکید بر حضور بسیجیان در عرصه های فرهنگی گفت: بنا بر فرمایشات امام خمینی(ره)، مسجد سنگر است و بسیجیان، این سنگر را که یادگار شهدای بیشماری در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است با تمام توان حفظ خواهند کرد.
حجت الاسلام غلام یوسفی مسئول طرح صالحین ناحیه مقاومت کوهرنگ نیز؛ مساجد را اصلی ترین پایگاه بسیج و حلقه های شجره طیبه صالحین دانست و افزود: بیشتر جلسات آموزشی این حلقه ها در مساجد برگزار می شود که به یاری خداوند متعال در ماه مبارک رمضان این جلسات با شور و نشاط و تنوع بیشتری برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۰۲۴۴۶۰۳۱۴۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.