دیدار معاون رییس جمهور با انجمن های فعال میراث فرهنگی زهک

۲۹م اسفند ،

در سفر دکتر ملک زاده به سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر دیروز با حضور در شهرستان زهک با اعضای انجمن های فعال میراث فرهنگی در این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری؛ دکتر «محمد شریف ملک زاده» که به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است عصردیروز به شهرستان زهک رفت و در سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی تربیتی اقبال لاهوری این شهرستان با اعضای انجمن های فعال میراث فرهنگی دیدار کرد.
در این دیدار که استاندار سیستان و بلوچستان، جمعی از معاونین و مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی، فرماندار زهک، تعدادی از مدیران محلی سیستان و بلوچستان و جمعی از ریش سفیدان، معتمدان و مردم شهرستان زهک نیز حضور داشتند معاون رئیس جمهور بر خدمت رسانی شبانه روزی به مردم استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
وی با اشاره به فعالیت انجمن های میراث فرهنگی در شهرهایی مانند زهک افزود: با استفاده از ظرفیت های این انجمن ها می توان به شناسایی و توانمند سازی ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کمک کرد.
وی موسیقی محلی در سیستان و بلوچستان و هم چنین تعدد رشته های صنایع دستی را یکی از مهمترین ظرفیت های این استان در حوزه میراث فرهنگی خواند.
در ابتدای این نشست فرماندار زهک نیز با خیر مقدم به دکتر ملک زاده توضیحاتی را در خصوص ظرفیت های این شهرستان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارائه کرد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.