دژاگه دوشنبه به اردوی تیم ملحق خواهد شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

 امید نمازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه همهی بازیکنان در آمادگی کامل بسر می برند،افزود: بازیکنان تیم ملی فوتبال در آمادگی کامل بسر می برند و تمرینات را با جدیت دنبال می نمایند ، آنان شرایط مناسبی دارند و با مشکل خاصی مواجه نیستند.

وی درخصوص مصدومان تیم ملی نیز گفت: تنها مصدوم تیم ملی علی کریمی است که در بازی با تاجیکستان از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد،با این حال کادرپزشکی تیم ملی درحال مداوای این بازیکن می باشند تا بتواند در بازی مقابل ازبکستان تیم ملی را همراهی کند.

نمازی درعین حال افزود: البته از آنجا که میزان مصدومیت کریمی بنا براظهارات پزشکان جدی است شاید وی نتواند دربازی بعدی تیم ملی را همراهی کند.

وی درادامه و درپاسخ به این سئوال که حمایت هواداران و رسانه ها درآستانه دیدار حساس این تیم برابر ازبکستان تا چه حد می تواند به تیم ملی در کسب موفقیت کمک کند ، تصریح نمود: تیم ملی به تنهایی و بدون حمایت هواداران و رسانه ها در مقابل رقبای بین المللی وجهانی خود ره بجایی نمی برد و این فاکتور مهم ، برگ برنده ما به شمار می رود.

نمازی در خصوص پیروزی قبل تیم ملی ایران برابر تیم ملی کره جنوبی گفت:در آن بازی به یاد ماندنی تیم ملی با تلاش بازیکنانش و حمایت مداوم هواداران و رسانه ها گام بزرگی برای راهیابی به جام جهانی برداشت . برتری مقابل تیم ملی کره در تهران نتیجه ای بود که شاید کمتر کسی آن را پس از باخت ناباورانه مقابل لبنان می توانست پیش بینی کند.

مربی تیم ملی ابراز امیدواری نمود: هواداران و رسانه ها در آستانه دیدار حساس مقابل ازبکستان همچنان تیم ملی را حمایت نمایند تا با غلبه براین تیم بتوانیم راه خود را برای راهیابی به جام جهانی هموار کنیم.

نمازی درباره تازه ترین شرایط تیم ملی ازبکستان نیز اظهارداشت:معتقدم تیم ملی ازبکستان برای ما حریفی به مراتب سخت تر از کره جنوبی است چرا که این تیم هم برای مردم و هم برای کادر فنی کمتر شناخته شده تر است.

به گفته وی ازبک ها را به هیچ وجه نباید دست کم گرفت، ما در بازی رفت به سختی توانستیم از این تیم نتیجه بگیریم و همانطور که درادامه مسابقات همگان ملاحظه نمودنداین تیم روز به روز حرکت روبه جلو داشته است .

به اعتقاد وی تیم ملی با پیروزی برابر ازبکستان تقریبا صعود خود را به جام جهانی برزیل قطعی خواهد نمود چرا که بابرآوردهایی که صورت گرفته تیم ملی ایران با کسب حداقل ۱۳ امتیاز می تواند از گروه یک مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان تیم دوم و به طور مستقیم به جام جهانی راه پیدا کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان درچارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی برزیل روزچهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی به دیدار تیم ملی ازبکستان می رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.