دژاگه: قدرتمندتر از قبل به میادین بازمی گردم/ پوشیدن پیراهن ملی در جام‌جهانی رویای بازیکنان دنیاست

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – ستاره ایرانی تیم فوتبال فولام می گوید برای بازی در جام جهانی ۲۰۲۴ با پیراهن تیم ملی ایران بسیار هیجان‌زده است.

به گزارش ممتاز؛ سایت رسمی باشگاه فولام مصاحبه ای را با اشکان دژاگه ملی پوش فوتبال کشورمان انجام داده که خواندن آن خالی از لطف نیست:

اشکان دژاگه پس از رهایی از بند مصدمیت امیدوار است تا برای فصل ۱۴-۲۰۲۴ لیگ برتر انگلستان آماده شود. او که در ماه آگوست ۲۰۱۲ و در روز پایانی فصل نقل و انتقالات از باشگاه ولفسبورگ آلمان به فولام پیوست، در فصل قبل ۲۱ بار برای سفیدپوشان لندن به میدان رفت اما در پیروزی ۳ بر ۲ مقابل کوئینز پارک رنجرز در تاریخ ۱ آپریل از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد تا ادامه فصل را از دست بدهد.

این بازیکن کناری که در روزهای پایانی فصل به سختی بر روی به دست آوردن سلامتی خود کرد تا هر چه زودتر به میادین بازگردد، می گوید: «احساس خوبی دارم. ۹ هفته از عمل جراحی من می گذرد و من آغاز به دویدن کرده ام.»

او ادامه می دهد: «من به آینده نگاه می کنم تا بتوانم مجددا تمرینات را آغاز کنم. باید ۵ یا ۶ هفته با فیزیوتراپ کار کنم تا مرا به بهترین شکل ممکن برای بازی های پیش فصل و آغاز لیگ برتر آماده کند.»

هافبک ایرانی فولام که با مصدومیتی بدموقع روبرو شد، می خواهد دوباره توانایی های انکارناپذیر خود را نشان دهد: «این یک ضربه بزرگ بود. این اولین بار بود که من به مصدومیت بزرگی مثل این دچار شدم. در حالی که من در شرایط خوبی بودم این مصدومیت بسیار خسته کننده بود. بسیار عالی می شد که من فصل را به پایان می بردم و به تیم کمک می کردم، اما این فوتبال است و امیدوارم که قدرتمندتر از قبل به میادین بازگردم.»

دژاگه در ادامه می گوید: «من بسیار باانگیزه هستم چرا که می خواهم فصل قبل را جبران کنم. من واقعا از بازی کردن در لیگ برتر انگلیس لذت می برم. امیدوارم که برای بازی اول آماده شوم و زمان کافی را برای کار با تیم پیش از آغاز فصل داشته باشم. مشتاقانه منتظر بازی کردن در پیش فصل هستم، بنابراین می توانم به بهترین شکل ممکن آماده شوم.»

این بازیکن ۲۶ ساله در حالی به میادین بازمی گردد که برای خود اهداف شخصی خاصی را معین کرده و گلزنی در صدر فهرست او جای دارد: «می خواهم اولین گلم را برای فولام به ثمر برسانم. من همیشه تلاش می کنم بهترین نمایش ها را به اجرا بگذارم، به عنوان یک هافبک می خواهم گلزنی کنم و پاس گل بدهم. به این خاطر است که من در این تیم هستم و زمانی که به زمین بازمی گردم، می خواهم تا بیشترین حد ممکن از خودم کار بکشم.»

درحالی که دژاگه به سبب مصدومیت دور از میادین بود، کشور او ایران با پیروزی برابر کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد و حالا بازیکن ما مشتاقانه در انتظار تابستان آینده است: «(صعود به جام جهانی) برای ایران شگفت انگیز بود. من تک تک بازی ها را تماشا کردم و بعد از پیروزی با بازیکن ها تماس گرفتم تا به آنها تبریک بگویم. این رویای هر بازیکنی است تا برای کشورش در جام جهانی به میدان برود، بنابراین این ارزش بسیاری برای هم تیمی های من داشت و من هم بسیار هیجان زده ام.»

بازیکن ایران فولام در پایان گفت: «این فصل شخصا برای من و همچنین تیم فولام بسیار بزرگ است. من می خواهم برای ارائه بازی های خوب هر کاری را انجام دهم و بعد از آن امیدوارم برای کشورم در تابستان آینده در برزیل به میدان بروم.»

ترجمه:‌ سروش امینی توماجی

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.