دکتر روحانی درخشش ورزشکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون را تبریک گفت

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

ایران > دولت – ممتازنیوز:
رییس‌جمهوری در پیامی، درخشش مقتدرانه ورزشکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون را به ملت بزرگ ایران، اعضای کاروان ورزشی، مدیران و مربیان پر تلاش تبریک گفته و از زحمات همه آنان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام آورده است: درخشش مقتدرانه ورزشکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی «اینچئون» را به ملت بزرگ ایران، اعضای کاروان ورزشی، مدیران و مربیان پرتلاش تبریک می‌‌گویم و زحمات همه آنان را ارج می‌نهم. بویژه آنکه، موفقیت قهرمانان عزیزمان با منش و اخلاق پهلوانی همراه بود.

این پیام می‌افزاید: کسب بیشترین مدال طلا از بازی‌های آسیایی تا کنون، در حالی میسر شد که مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با وحدت و هماهنگی رویکرد کیفی و حرفه‌ای را بر جهتگیری‌های کمّی ترجیح دادند. همچنین از حضور تاریخی و موفقیت‌آمیز بانوان ورزشکار ایرانی که در عین پایبندی به شئونات اسلامی و ملی بر قلّه افتخار ایستادند و در کنار کسب مدال‌های بی سابقه، باور و توان زنان ایرانی را بار دیگر به تصویر کشیدند، قدردانی می‌نمایم.

رییس‌جمهوری در خاتمه این پیام ابراز امیدواری کرده که با همت و عزم استوار همه جوانان با استعداد و عزیز ایران اسلامی، همواره شاهد موفقیت‌های بیش از پیش در تمام عرصه‌ها و میادین بین‌المللی باشیم.

– .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.