دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل بازی‌های رسانه‌های غربی را خنثی کرد

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ هیئت اعزامی ایران به سازمان ملل تحت تاثیر بازی‌های رسانه‌ای قرار نگرفته و مواضع کشورمان را به درستی بیان کرد.

“سیدحسین نقوی‌حسینی” نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنرانی رئیس‌‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار داشت: دکتر روحانی کاملا در چارچوب اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کرده و رعایت خطوط قرمز نظام با هدف دفاع از منافع ملی از مهمترین مباحث وی بود. 

وی افزود: در این سخنرانی رئیس‌جمهور از مواضع شفاف و حقوق حقه ملت ایران دفاع کردند.  
 
نماینده مردم ورامین با اشاره به ادعاهای بعضی رسانه‌ها مبنی بر اینکه روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل از حقوق هسته‌ای ایران کوتاه می‌آید، تصریح کرد: غربی‌ها با برنامه‌ریزی تبلیغاتی که انجام دادند در صدد بودند تا بتوانند بر اهداف هیئت اعزامی کشورمان به سازمان ملل تاثیر گذارند این در حالی است که هیات اعزامی ایران به سازمان ملل تحت تاثیر این بازی‌های رسانه‌ای قرار نگرفت و مواضع کشورمان را به درستی بیان کرد.  
 
گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه‌ سه‌شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل به ایران سخن پرداخت و از مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد. 

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.