دکوراسیون خانه به سبک «جیانی ورساچه»

۱۲ تیرماه ۱۳،

مجله اینترنتی برترین ها

برترین ها: اگر به دنبال طراحی کلاسیک و قدیمی می گردید، این مطلب را نخوانید. خانه ورساچه هیچ ایده ای برای الهام گرفتن شما ندارد. ورساچه، طراح مد ایتالیایی و بسیار مشهور بود. بنابراین، باید از خانه او نیز انتظار یک طراحی شیک اروپایی را داشته باشید. طراحی ورساچه بیشتر برای هنرپیشه ها، هنرمندان و مدپرست ها بسیار جذابیت و گیرایی دارد.

ورساچه در طراحی لباس های مردانه و زنانه بسیار قوی کار می کند. همین سلیقه را در خانه و سبک زندگی او نیز می توان به عینه دید. ورساچه که در سال ۱۹۹۷ میلادی جلوی خانه ویلایی اش کشته شد، به خاص بودن طراحی منزل خود علاقه بسیاری داشت. او از انواع چرم، فلز و سیاست و طرح های ورساچه برای طراحی استفاده می کرد که نتیجه بسیار جذابی داشته داشت. در ادامه این مطلب، ایده هایی را خواهید دید که از خانه ورساچه بزرگ ملهم شده اند.

۱٫ پرده

این تختخواب دونفره با اینکه یک پارچه مخمل سیاه همه اطراف آن را پوشانده است، اما به خوبی نشان دهنده برند ورساچه است. همه لبه دوزی های این پرده به سبک ورساچه می باشند و در همان ثانیه اول، همه متوجه برند آن خواهند شد.


۲٫ شهامت

رنگ بسیار جلب توجه کننده، تکیه‌گاه بزرگ و دکمه هایی که روی صندلی کار شده اند، همه نشانه های طراحی های ورساچه می باشند. تزئین تاج مانند در بالای این صندلی جذابیت و ابهت بسیاری به این صندلی بخشیده است.


۳٫ جاذبه

فرقی ندارد، لوستر یا یقه لباس، ورساچه علاقه بسیاری دارد تا به طرح هایش جنبه نمایشی و جذابیت ویژه ببخشد. در این دکور می بینید لوستر تا بالای میز پایین آمده است. این طراحی خاص ورساچه است و جای دیگر آن را نمی بینید.


۴٫ خلاقیت

این طراح لباس و مد، در آینه خانه خود هم خلاقیت به خرج داده است و لوگوی نمایشگر ورساچه را می توانید ملاحظه کنید که به سبک زیبایی روی آینه کار شده است.


۵٫ نمایش ورساچه

نورپردازی خوب، فضای باز، مبلمانی که در طراحی آنها دکمه دوزی های بسیاری انجام شده است و تقارن کامل همه نشانه های طراحی ورساچه می باشند.


۶٫ چشمگیر

باید از ورساچه طرح های غیرقابل انتظار را انتظار داشته باشید. ورساچه با استفاده از طرح کلاسیک و رنگ های مدرن، ترکیبی در این اتاق به وجود آورده است که بسیار جلب توجه می کند. رنگ های سرخابی، فیروزه ای در ترکیب با سفید، توسی و مشکی، منظره بسیار چشمگیر و عالی پدید آورده اند.


۷٫ ترکیبی

ترکیب متریال مختلف با هم می تواند پدیدآورنده نوعی طراحی زیبا در خانه  بشود. یک تابلو با تصویر سگ و از جنس سنگ راین در بالای کشوهایی با رنگ نقره ای ایده ای است که فقط در دنیای ورساچه می توانید انتظار دیدنان را داشته باشید.


۸٫ پاهای بلند و زیبا

ورساچه خود به شخصه از میزهایی استفاده می کرده است که پایه های آن شکل X را تشکیل بدهند. این میز نمونه بارزی از طراحی کلاسیک با پایه های بلند و زیبا است.


۹٫ جذاب

با ترکیب انواع وسایل فلزی، پارچه های زیبا، کاغذدیواری های خاص و رنگ های دلفریب می توانید یک دکوراسیون جذاب به وجود بیاورید.


۱۰٫ معنا بخشیدن

وقتی یکی از مبلمان خانه را به سبک خاصی طراحی کنید تا برایتان بسازند، می توانید سلیقه شخصی خود یا جیانی ورساچه را در خانه خود پیاده کنید. به طور مثال، این مبل در ظاهر ساده، با انحناهایی که در بالای خود دارد، کاملا متفاوت از بقیه مبلمان به نظر می رسد.


۱۱٫ خوش ساختی

یکی از مسایل بسیار مهم و قابل توجه، خوش ساخت بودن وسایل و دکوری ها خانه است. این عکسی که می بینید، دستشویی خانه ورساچه است. دو سینک طلایی با شیرآلات طلایی در بالای باکسی که با چرم سفید و طراح دکمه‌دوزی خاص خود ورساچه تزئین شده اند، تقارن و جلوه ویژه ای به دستشویی بخشیده اند.


۱۲٫ استفاده از رنگ

دیوارهایی که طرح ورساچه را داد می زنند، درب نقره ای با چهارچوب نقره ای، میز و صندلی های شیری رنگ در ترکیب با جاذبه و گیرایی بنفش چنان منظره ای درست کرده اند که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت. کوسن های صندلی، لوستر حصیری و حتی دستمال های سفره بنفش در این اتاقِ توسی و نقره ای،  فوق العاده زیبا خودنمایی می کنند.


۱۳٫ سفر در زمان

برای جذابیت بیشتر بخش های ساده خانه می توانید از ایده نسخه های بزرگ تر یا کوچک تر ورساچه استفاده کنید. این صندلی ها کاملا شبیه هم نیستند و اگر توجه کنید، نسخه کوچک تر علاوه بر تفاوت رنگ، دسته نیز ندارد.


۱۴٫ استفاده هوشمندانه

در این اتاق از وسایلی استفاده شده است که همچون گنجینه  گرانبها خودنمایی می کنند. اگر توجه کنید، در این اتاق به هیچ وجه مساله تقارن رعایت نشده و هیچ کدام از وسایل در امتداد هم و در یک خط نیستند. قالی در مرکز تختخواب نیست. پاتختی ها دو طرف تخت نیستند. شمعدان درست روی میز و جلوی آینه قرار گرفته شده است. اما همه این نظمی ها از عمد بوده و جلوه جالبی به اتاق بخشیده است.


۱۵٫ درخشش

درخشش و برق زدن نیز از اصول طراحی ورساچه است. آینه های نقره ای روی دیوار مشکی در بالای سینک هایی که به سبک ورساچه ساخته شده اند، جلوه خوبی به دستشویی داده اند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.