دگر گونی انسان و ماهی در گالری ارسباران

۲۲خردادماه،

نقاشی های رنگ و روغن به سبک مدرن، دگر گونی انسان و ماهی در گالری هنرهای تجسمی فرهنگسرای ارسباران را به تصویر می کشد.

نوشین غفاریان در گفتگو با خبرنگار حوزه هنرهای تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: نمایشگاهی با عنوان « عاشقان بی نشان ” در فرهنگسرای ارسباران پا برجاست.
وی ادامه داد: کارهای ارائه شده در این نمایشگاه با سبک مدرن و با مفهوم غوطه ور شدن وبیان فضاهای واقعی خیالی ، در فرهنگسرای ارسباران درحال برگزاری است.
غفاریان ادامه داد: ایده این کارها از یک خاطره و یک فضا سرچشمه می گیرد و دگر گونی بین فضاهای متضاد فضایی بین رویا و بیداری است.
این نقاش تصریح کرد: البته این ها را می توان تحت عنوان یک انعکاس یا یک ملاقات بین فضاهای نشناخته شده و ناشناخته ، یا فضای تاریک وروشنه و یا فضاهای زیر آب و بالای آب در نظر گرفت.
غفاریان اظهار داشت: مجموعه ی حاضر در گالری شامل ۶ کار است که این در واقع اتود اولیه یا پیش تولید کار اصلی به نام مجموعه ” جفت ها ” می باشد.
وی ابراز داشت: ” جفت ها ” خاطره ای را بیان کرده که در آن انسان ها به صورت جفت و جور دارند و این قضیه در کار اصلی دچار دگر گونی شده است.
غفاریان ناگفته نماند که آثار ارائه شده در نمایشگاه از کارهایی می باشند که در آن از انسان و ماهی استفاده شده که دگر گونی انسان و ماهی در آن ها به چشم می خورد .
به نقل از روابط عمومی فرهنگسرا ارسباران این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ خرداد ماه آغاز و تا تاریخ ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.