دیدارصمیمانه رییس ومسئولان سازمان بهزیستی با مددجویان استان البرز

به گزارش روز جمعه خبرنگار اجتماعی ایرنا، ششمین طرح آفتاب که با موضوع ‘آموزش فرهنگی و توانمند سازی اجتماعی بهزیستی ‘ از سال گذشته در بوستان های تهران آغاز شده است، از این پس در دیگر شهرستان ها و استان های کشور برگزار می شود.

در مراسم امروز که در شهرستان کرج برگزار شد، ‘عیسی فراهانی’ استاندار البرز ، شهردار و مدیر کل بهزیستی این استان نیز حضور داشتند و به همراه ‘همایون هاشمی ‘ رییس سازمان بهزیستی کل کشور از نزدیک با مدد جویان این شهرستان دیدار و گفت و گو کرده و با مشکلات آنان آشنا شدند.

آنان همچنین با اهدای شاخه گلی به مدد جویان ، با جزییات مشکلات آنان آشنا شده و قول دادند این مشکلات به معاونت مربوطه سازمان بهزیستی به منظور پیگیری هر چه سریع تر، ارجاع داده شود.

همچنین جمعی از مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی استان البرز ، نمایشگاهی را از مجموعه دستاوردهای خود در رشته های مختلف هنری به منظور نمایش توانمندی هایشان در پارک چمران شهرستان کرج دایر کردند.

در غرفه های این نمایشگاه تعدادی تابلوهای نقاشی ، مجسمه و مجموعه ا ی از هنرهای تجسمی که توسط معلولان و مددجویان آفریده شده است به نمایش درآمده و رییس سازمان بهزیستی کشور از تمام اثار ارایه شده بازدید کرد.

طرح آفتاب با موضوعاتی چون مهر هشتم ، ویژه اعزام مددجویان تحت پوشش بهزیستی به مشهد و عتبات عالیات اردوهای فرهنگی تفریحی تاکنون هر جمعه در یکی از بوستانهای شهر و استان تهران با حضور مدد جویان و خانواده هایشان در قالب ۲۵ برنامه برگزار شده است.

اجتمام ** ۹۱۳۴ **۱۵۶۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۴۳۷۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.