دیدار اعتدالگرایان و اصلاح طلبان با هاشمی رفسنجانی

ایران > احزاب– ممتازنیوز:
رئیس جبهه اصلاح طلبان اعلام کرد که نمایندگان و اعضای شورای مرکزی ۲۵ حزب اصلاح طلبان و اعتدالگرایان شنبه (۱۶ فروردین) با آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت و گو کردند.

محمد جواد حق شناس در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی درخواست دیدار و نشست از سوی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان را در نخستین دیدار رسمی خود در سال ۹۳ پاسخ داد.

وی ادامه داد: در این دیدار که ۴ تن از اصلاح طلبان و اعتدالگریان دغدغه‌های مورد نظر خود را مطرح کردند، وقایع سیاسی و اقتصادی یکسال قبل کشور مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس جبهه اصلاح طلبان ادامه داد: حضور پررنگ جریان اعتدالگرایان و اصلاح طلبان در انتخابات قبل، اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، نحوه کمک احزاب به دولت تدبیر و امید، جلوگیری از تکرار وقایعی نظیر گروگان گرفته شدن مرزبانان، توجه به بحث فرهنگ و امنیت و چگونگی تحقق وعده‌های دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

حق شناس سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را در این دیدار بسیار با اهمیت خواند و اظهار داشت: در این دیدار بحث حمایت از سیاست‌های دولت از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح شد که بسیار اثر بخش است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی سازنده و خوب بود؛ این نخستین جلسه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اصلاح طلبان بود که البته سه جلسه نیز پیش از انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دیدار موضوع انتخابات قبل و چگونگی حضور پررنگ و پرشور مردم در انتخابات آینده مطرح شد ولی صحبت انتخاباتی و حزبی در این باره صورت نگرفت.

در این دیدار، محمد جواد حق شناس و مجید بهمن‌زاده، دو تن از فعالان سیاسی اصلاح طلب و جمشید ایرانی و بابک آذباد‌ دون از فعالان سیاسی اعتدالگرا نیز سخنرانی کردند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.