دیدار اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاهیان با خانواده زنده‌یاد دکتر حسن حبیبی

۲۹ام بهمن ،

اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران با حضور در منزل زنده‌یاد دکتر حسن حبیبی با خانواده ایشان دیدار کردند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر علی عباسپور، دبیر کل جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران در ابتدای این دیدار با بیان بخشی از ویژگی‌های ممتاز دکتر حسن حبیبی از وی به عنوان شخصی کم نظیر که به معنای واقعی کلمه به اسلام و ایران و نظام اسلامی عشق می‌ورزید یاد کرده و اظهار داشت: جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران در راه معرفی ابعاد گوناگون شخصیت زنده‌یاد، دکتر حسن حبیبی و خدمات علمی فرهنگی و اجرایی آن مرد بزرگ از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

در ادامه این دیدار دکتر کریم زارع و مهندس میرشمسی از اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران به بیان خاطراتی از دکتر حسن حبیبی پرداختند.

در پایان همسر مرحوم دکتر حسن حبیبی با بعضی از ویژگی‌های اخلاقی دکتر حبیبی همچون ساده زیستی، بی‌اعتنایی به مسایل دنیوی و اخلاق مداری آن مرحوم، اظهار داشت: ایشان در طول ۳۰ سال خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی کمترین سوء استفاده‌ای از مقام و شهرت و مسوولیت خویش ننموده و قدمی در جهت منافع شخصی خود و خانواده‌اش برنداشت.

در پایان این دیدار دکتر علی عباسپور، دبیر کل جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران لوح یادبودی را به همسر مکرمه زنده‌یاد دکتر حسن حبیبی اعطا نمود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.