دیدار اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه با دکتر روحانی

۰۱ تیرماه ۱۳،

اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی روز یکشنبه با دکتر” حسن روحانی” رییس جمهوری منتخب ملت ایران دیدار کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر امور رسانه ای دفتر رییس جمهوری منتخب، اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه با تبریک انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران و آرزوی موفقیت برای وی، بر آمادگی این حزب برای همکاری با دولت یازدهم تاکید کردند.

یک عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی، دکتر روحانی را ” خیرالموجودین ” خواند و گفت: پیروزی شما در انتخابات ریاست جمهوری آرامش را به کشور بازگردانده است.

شرکت کنندگان در این دیدار تاکید کردند: شعار عقلانیت ، استدلال و دولت فراجناحی رییس جمهوری منتخب ملت ایران را واقعا باور داریم و به موفقیت دولت یازدهم امیدوار هستیم.

اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خواستار تعمیق و توسعه تحزب در راستای تحقق جمهوریت نظام شدند و از شعار شایسته سالاری دکتر روحانی استقبال کردند.

رییس جمهوری منتخب نیز در این دیدار به تشریح روند مبارزات بعد از سال ۴۲ و نقش جریان‌های مختلف سیاسی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، پرداخت.

دکتر روحانی، شور و شعف ایجاد شده در کشور در دوران رقابت های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن را ناشی از حضور گسترده مردم بویژه جوانان دانست.

رییس جمهوری منتخب، بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق حماسه سیاسی را مورد اشاره قرار داد و گفت:تابلوی زیبایی که از حضور حماسی مردم تصویر شد انشاء الله در مسیر تدبیر به فرجامی که به نفع مردم است، منتهی شود.

دکتر روحانی اظهار داشت:از لحظه ورودم به عرصه انتخابات ریاست جمهوری با توجه به مسئولیت هایی که داشتم، می دانستم دولت یازدهم در چه شرایط دشواری شکل می گیرد، اما بین خود و خدا عهد کردم که این مسیر را بپیمایم.

در این دیدار که در محل استقرار موقت رییس جمهوری منتخب ملت ایران برگزار شد، حبیب الله عسگراولادی ، محمد نبی حبیبی، فاطمه رهبر، اسدالله بادامچیان، مصطفی میرسلیم، حمیدرضا ترقی، عبدالرضا مصری، محمدعلی امانی، حجت الاسلام علی بنایی و ابوالفضل حیدری از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.