دیدار انتخاباتی مطهری با آیت الله هاشمی/ رسایی: مطهری تعادل ندارد

۲۶م آذر ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت‌الاسلام حمید رسایی، در خصوص نامه علی مطهری نماینده مردم تهران به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان گفت که این نامه طبق اکثر مکاتبات نگارنده از منطق و تعادل برخوردار نیست.

وی افزود: آقای مطهری در سال ۸۴ در مکاتباتی با آقای هاشمی رفسنجانی وی را فاقد صلاحیت کاندیداتوری می‌دانست و از او خواسته بود به خاطر وضعیت خانوادگی و فرزندانش و همچنین سیاست‌های دوران سازندگی کاندیدا نشود؛ عجیب است که امروز که فزندان هاشمی، یکی در زندان و دیگری به اتهامات امنیتی و مالی دستگیر شده، اما وی دنبال کاندیداتوری هاشمی است.

حجت‌الاسلام رسایی ادامه داد: امروز می‌بینیم که آقای مطهری قصد دارد برخلاف نظر قبلی خود با آقای هاشمی دیدار انتخاباتی داشته باشد که این حرکت حکایت از ناپختگی و عدم تعادل و نگاه مقطعی و سطحی به مسائل کلان دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: در حالیکه سران فتنه قبول دارند در جریان انتخابات ۸۸ تندروی کرده و همسو با دشمن گام برداشتند آقای مطهری در نامه خود به آقای جنتی تأکید دارد: اشخاصی چون موسوی و کروبی باید بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام رسایی افزود: سران فتنه صراحتاً با تشکیک در قانون اساسی و حتی ولایت فقیه اعلام کردند ولایت فقیه را قبول ندارند. و این رد کردن صریح مهمترین شرایط کاندیداتوری اشخاص است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، در خصوص زمان دیدار علی مطهری با اکبر هاشمی رفسنجانی گفت که نماینده مذکور قصد دارد فردا به همراه بعضی اعضای فراکسیون رهروان ولایت با هاشمی رفسنجانی دیدار و از او برای حضور در انتخابات آینده دعوت کند.

حجت‌الاسلام رسایی در پایان با اشاره به مواضع علی مطهری گفت که پس از نهی صریح مقام معظم رهبری از پی‌گیری طرح سؤال از رئیس‌جمهور، مطهری در نطق خود  اعلام کرد که بر طرح سؤال از رئیس‌جمهور تاکید دارد. من به دوستان رهروان ولایت گفتم تکلیف خود را با او روشن کنند اما آنها تا کنون چنین کاری نکرده‌اند.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.