دیدار با پرسپولیس تکلیف تیم صعودکننده را مشخص می کند/قهرمانی را از دست نمی دهیم

۲۰م آذر ،

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع)سبزوار گفت:در مسابقه با پرسپولیس جویبار هر تیمی پیروز شود شانس بسیاری دارد تا به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شود.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:هم تیم ما و هم پرسپولیس صاحب دو برد ویک شکست هستیم در نتیجه در مسابقه روبرو هر تیمی پیروزشود به طور حتم صعودش به مرحله بعدی قطعی خواهد شد.
 
وی دربارهٔ عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل صدرای زیرآب گفت:نکاتی را که نیاز بود در طول هفته  به بچه ها گوشزد کردیم و نتیجه آن برد ۶ بر یک مقابل صدار بود ،در وزن ۸۴ کیلو گرم نیز اگر ضیایی کمی دقت می کرد حتما می توانست پیروزشود.
 
کاوه دربارهٔ وضعیت مهدی تقوی نیز اظهار داشت:تقوی بعد از بازی های المپیک ۲۰۱۲ به لحاظ روحی شرایط مناسبی نداشت با صحبتهایی که داشتیم سعی کردیم تا دوباره او را به وضعیت ایده آل نزدیک کنیم به همین سبب در ترکیب مسابقه با صداراز وی استفاده کردیم ، خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی داشت هرچند از این قهرمان ملی توقع بیشتری داریم.
 
وی  دربارهٔ شایعه حضور احسان لشگری به عنوان مشاوردر تیم ثامن الحجج (ع)گفت:به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد ،متاسفانه  بعضی دوستان  صحبتهایی را مطرح می کنند که واقعا جای تعجب دارد،در هر صورت لشگری با داماش بابل قرارداد دارد و باید برای این تیم کشتی بگیرد.
 
سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار در خاتمه خاطرنشان کرد:از آنجا که با هدف کسب تکرار عنوان قهرمانی سال قبل تیم را بسته ایم در ادامه مسابقات لیگ با همه توان پیش خواهیم رفت تا این مهم را از دست ندهیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.