دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس نیم ساعت زوتر برگزار می شود

به گزارش روز چهارشنبه سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز، این دیدار که بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات لیگ قرار بود ساعت ۱۷ فردا /پنجشنبه/ و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شود نیم ساعت زودتر و در ساعت ۱۶٫۳۰ همان روز برگزار خواهد شد.

همچنین مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از آماده بودن تمامی امکانات برای انجام این بازی خبر داد.

سید محمد شروین اسبقیان در جلسه هماهنگی این دیدار که با حضور نمایندگان هیات فوتبال، باشگاه تراکتورسازی و نیروی انتظامی برگزارشد، گفت: تمام امکانات با همکاری ارگان های ذیربط و نیروی انتظامی آماده شده تا این دیدار در بهترین شرایط برگزار شود.

وی افزود: تیم تراکتورسازی با کسب نتایج در خور شان در ردیف سه تیم برتر قرار گرفته و به آسیا نزدیکتر شده است که امیدواریم با کسب سه امتیاز این بازی جایگاه خود در جدول را بهبود و آسیایی شدن خود را قطعی کند.

اسبقیان همچنین از هواداران تیم تراکتورسازی تبریز خواست با تداوم حمایت های خود، همراه تراکتورسازی در رسیدن به آسیا باشند و با تشویق تیم به دور از هرگونه حاشیه، به بازیکنان روحیه مضاعف بدهند.

در این نشست از تماشاگران خواسته شد قبل از آمدن به ورزشگاه کارت های خود را شارژ کنند و تمهیدات لازم برای شارژ کارت ها در ورزشگاه در صورت استقبال بیش از حد تماشاگران نیز در نظر گرفته شده است.

دو تیم تاکنون ۲۹ بار به طور رسمی رو در روی هم قرار گرفته اند که حاصل آن ۱۴ برد برای پرسپولیس، سه برد برای تراکتورسازی و ۱۲ تساوی به نفع دو تیم بوده است.

تراکتورسازی با ۵۹ امتیاز در رده سوم و پرسپولیس با ۳۹ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارند.

۷۲۳۳/۵۸۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۶۴۲۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.