دیدار حداد عادل با رئیس جمهور منتخب

۲۹خردادماه،

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:

حداد عادل نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصرامروز پنجشنبه ۹۲/۰۳/۳۰با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد.

حدادعادل: احترام به رییس جمهور منتخب احترام به رأی ملت است

غلامعلی حداد عادل یکی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمان رقابت سپری شده و دوران رفاقت فرا رسیده است.

حداد عادل پس از حضور در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیدار با رییس جمهور منتخب در جمع خبرنگاران افزود: لازم بود خدمت آقای روحانی رییس جمهور منتخب برسم تبریک بگویم و بعضی از نکات مورد نظر خود را برای دولت آینده، همکاری دولت و مجلس و همکاری فراکسیون اصولگرایان با دولت تازه در میان بگذارم.

وی اضافه کرد: معتقدم احترام به رییس جمهور منتخب احترام به رأی اکثریت و احترام به رأی ملت است.

حداد عادل همچنین گفت: فکر می کنم برگزاری یک انتخابات با شکوه و با این عظمت در نهایت آرامش بدون اینکه حتی به قول معروف خونی از دماغ کسی بیاید و یا حتی عکسی پاره شود این عظمت، افتخار و نشانه فرهیختگی ملت ایران است و نشان می دهد مردم سالاری دینی در ایران و انتقال نرم قدرت نهادینه است.

وی افزود: این بسیار ارزشمند است و اقتدار بین المللی ما را افزایش می دهد و در تثبیت قانون گرایی در کشور بسیار مؤثر است.

حداد عادل در باره وجه تمایز انتخابات مردم سالارانه در ایران و دموکراسی ادعایی در بعضی از کشورها گفت: در اینگونه کشورها در ظاهر دموکراسی است اما در باطن شرکت های سرمایه داری انتخابات را شکل می دهند.

وی افزود: در ایران مردم پای تلویزیون می نشینند به مناظره‌ها آزادانه گوش می‌دهند و انتخاب می‌کنند و تفاوت بسیاری میان انتخابات ما و دموکراسی آنها وجود دارد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.