دیدار خاتمی با جورج سورس در شهریور ۸۵ + سند

۳۰م دیماه ،

محمد خاتمی در شهریور ماه سال ۱۳۸۵ طی یک ضیافت شام خصوصی با سورس دیدار کرده است.

به گزارشممتازنیوز، به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، پس از آغاز فتنه ۸۸ بعضی رسانه‌ها خبر از دیدار محمد خاتمی با جورج سورس صهیونیست دادند. انتشار یافتن این مطلب که خبر از پشت پرده همدستی فتنه‌گران داخل با صهیونیست‌های کودک‌کش می‌داد، به سرعت با واکنش شتاب‌زده دفتر خاتمی رو به رو شد که خبر از استیصال و درماندگی وی می‌داد.
 

اما یکی از پایگاه اینترنتی‌های صهیونیستی ـ آمریکایی نیز از دیدار خاتمی با جورج سورس خبر داده است. پایگاه خبری “نیوزمکس” این چنین از دیدار خاتمی با جورج سورس را که طی یک شام خصوصی صورت گرفته است خبر می‌دهد: «جورج سوروس، این هفته در بوستون در یک شام خصوصی با محمد خاتمى، رئیس جمهور سابق ایران، یک «معامله بزرگ» را مورد بحث قرار داد؛ این خبر را پنجشنبه، منابع متعددی به “نیوزمکس” گفتند.»

دیدار خاتمی با جورج سورس

وی که در شهریور ماه ۱۳۸۵ مطابق با سپتامبر ۲۰۰۶ به شام خصوصی سورس رفته‌ بود در حالی دربارهٔ تعلیق غنی سازی اورانیوم سخن به میان آورده بود، که ملت ایران با ایستادگی بر سر مواضع خود در موضوع هسته‌ای به پیشرفت‌های شگفت انگیزی دست یافته‌ بودند.

خاتمی همچنین در این دیدار بر خلاف تفکرات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار خطاب به آمریکایی‌های صهیونیست گفته است که او [خاتمی] هرگز در مورد محو کشورها از نقشه بود صحبت نکرده است. 

جالب آن‌جاست که “استیون کلمن” مدیر برنامه استراتژی آمریکا در “بنیاد تازه امریکا”، نیز در نشست شام خاتمی با سوروس حضور داشت.  

گفتنی است که این خبر دیگر جایی برای تکذیب کردن خاتمی باقی نمی‌گذارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. رسول:

    پروفوسور، جورج سوروس پدر انقلاب های رنگی در دنیاست . . .

  2. بصیر:

    عجب سند محکمی!!
    چه کار خائنانه ای! دیدار با جورج سوروس!! وای وای وای

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.