دیدار خاتمی با فرزندان موسوی/حمایت هاشمی از ناطق نوری در سال ۷۶/تصمیم حسن سبحانی برای نامزدی در انتخابات

۸ م دیماه ،

*به مناسبت شب یلدا محمد خاتمی با فرزندان میرحسین موسوی دیدار داشته است. وی در این دیدار از دلتنگی اش برای میرحسین سخن گفته است. این در حالی است که محمدخاتمی در جلسات حزبی از موسوی به عنوان تیرخلاص اصلاحات نام برده است.

*هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای سابق انجمن های اسلامی دانشگاه های تهران و تبریز مجددا ادعاهایی را دربارهٔ انتخابات ۸۴ و ۸۸ مطرح کرده است. هاشمی همچنین در این دیدار اعلام کرده که در سال ۷۶ به ناطق نوری رای داده است. این در حالی است که ناطق نوری حمایت های هاشمی را سبب به قدرت رسیدن خاتمی می داند. گفته می گردد هاشمی در این دیدار دربارهٔ دولت بشار نیز تحلیل کرده و گفته است علیرغم نظر بعضی مسوولان که فکر می کنند بشار ماندنی است وی رفتنی خواهد بود.

*حامیان محمدرضا عارف از انتقادهای گسترده بعضی روزنامه ها و پایگاه اینترنتی های اصولگرا به وی ابراز رضایت کرده و گفته اند پس از این حملات جایگاه عارف در میان اصلاح طلبان ارتقا یافته است. بعضی اصلاح طلبان از عارف به عنوان اصلاح طلب بدلی یاد می کنند.

*دکتر حسن سبحانی استاد اقتصاد و نماینده مردم دامغان در مجلس ششم و هفتم به زودی حضور خود را در عرصه انتخابات کلید خواهد زد. وی اخیرا در این باره دیدارها و مشورت هایی با بعضی چهره های سیاسی داشته است.

*کشورهای غربی در ماه های اخیر تمایل فراوانی برای انجام نظر سنجی در کشورمان داشته اند. یکی از مهمترین شیوه های به کارگرفته شده نظر سنجی تلفنی در سطح استان ها بوده است. نتیجه این نظر سنجی ها حکایت از مشارکت حداقل ۶۰ درصدی مردم در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و حمایت اکثریت قاطع ملت ایران از غنی سازی هسته ای بوده است.

*محمد خاتمی که از سوی بعضی چهره های افراطی اصلاح طلب به فرصت سوزی متهم شده است تاکید دارد که هنوز زمان کافی را در اختیار داریم. وی گفته است نباید عجله به خرج داد، مردم ایران هفته آخری می باشند.

*جریان انحرافی در صدد است همایشی یکصد هزارنفری را در تهران برگزار نماید. مسوولان این جریان برای تامین نیروهای این همایش که قرار است مانوری انتخاباتی تلقی شود دست به دامان فدراسیون های ورزشی شده اند.

*روزنامه توقیف شده کارگزاران پس از طی دوره محکومیت مجددا به روی کیوسک های مطبوعاتی خواهد آمد. اسحاق جهانگیری از تامین کنندگان مالی این روزنامه خواهد بود.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.