دیدار خواهرزن بلر از آمریکا

لورن بوث خواستار حذف سانسور حاکم بر گفت و شنود های روزمره مسلمانان در آمریکا شد.

به گزارش سایت اوباما، خانم لورن بوث که به تازگی مسلمان شده در محفلی که به همت بنیاد حقوقی مسلمانان در آمریکا در واشنگتن دی سی برگزار شد, صحبت هایی را در مورد عدالت مطرح کرد.

بنیاد حقوقی مسلمانان در آمریکا در سال ۲۰۰۱ تشکیل شده و هدف آن تلاش در جهت اقامه عدل و حمایت از حقوق شهروندی در دادگاههای آمریکا برای مسلمانان و غیر مسلمانان می باشد.

در بخشی از این صحبت ها خانم بوث افزود: در صحبت هایم با برادران و خواهران، آنها از من می خواستند که از واژه های بخصوصی استفاده نکنم. من به آنها گفتم که منظورتان چیست؟ مگر من چیز بدی می گویم؟ آنها گفتند که نباید خیلی در مورد واژه هایی از قبیل اسراییل, حماس, حزب الله, اعتراض , اشغال و … حرف بزنی چون در این صورت به گفتمان دشمن وارد شده ای و این ما و شما را به دردسر می اندازد.

اگر ما این سانسور شدید را براندازیم, این گفتمان دشمن را فریب می دهیم, حتی می توانیم  بر آن وارد شویم چون وقتی ما از دشمن حرف می زنیم پدیده ای را فرض می کنیم که به حقوق برادران و خواهران ما در اینجا در آمریکا یورش می برند و در واقع به حقوق بشریت حمله می کند.

وی در بخش دیگری افزود: در برخوردهایم با برد پیت او از حجابم پرسید و اینکه آیا این واقعا یک پدیده اسلامی است. در فرودگاه نیز فردی به من نزدیک شد و پرسید که آیا در زیر این بمب حمل می کنی که بچه های مردم را بکشی!


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.