دیدار دوستانه ایران و اوروگوئه قطعی شد

دبیر کل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هنوز هیچکس برای انتخابات ریاست این فدراسیون تایید یا رد صلاحیت نشده است، از احتمال بازگشت کریم باقری به تیم ملی و قطعی شدن یک بازی تدارکاتی خبر داد.

دیدار دوستانه ایران و اوروگوئه قطعی شد

به گزارش ممتاز نیوز، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در پایان مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال دقایقی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

کامرانی فر گفت: فیفا از ما دعوت کرده و قرار است برای موضوعاتی آنجا باشیم اما هنوز قطعی نشده است. فعلاً عازم جایی نیستیم و خدمت شما هستیم.

وی افزود: باور کنید تا این لحظه ماجدی در جلسات حضور نداشته است من هم به عنوان دبیر کل و مسئول اجرایی با اعضای کمیته بدوی دو جلسه داشتم و آن‌هم درباره روند کار بود. درباره پرونده‌ها جلسه‌ای نداشتیم و این کمیته مستقل است. ماجدی که اصلاً جلسه‌ای نداشت و من هم درباره تقویم کاری دو جلسه داشتم. درباره رسیدگی به صلاحیت خود عزیزان مستقل بودند و پشت درهای بسته تصمیم گرفتند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درخصوص کاندیداهای تایید شده برای انتخابات اظهارکرد: تا الان به صورت قطعی نمی‌توان گفت گزینه‌ای تایید یا رد صلاحیت شده است چون روند رسیدگی تمام نشده است. همه چیز گمانه زنی است.

کامرانی فر درخصوص پرونده ویلموتس گفت: فقط می‌توانم بگویم منتظریم رای دادگاه عالی ورزش درباره ویلموتس به فدراسیون ارسال شود. هنوز رایی نیامده است. تا این لحظه نامه‌ای از دادگاه CAS به ما نرسیده است. به محض اینکه برسد اعلام می‌کنیم. فدراسیون فوتبال باید ۳۰ هزار فرانک پرداخت می‌کرد تا رای صادر شود. این مبلغ پرداخت شده است. منتظر اعلام رای هستیم.

وی درخصوص بازی دوستانه تیم ملی افزود: قرارداد بازی اول در فیفادی بعد امضا و برای تیم مقابل ارسال شده است. اسم این تیم را نمی گویم. یا از اروپا است یا آمریکای لاتین. البته با اروپا هم نمی‌توانیم بازی کنیم. قرارداد بازی دوم هم بین دو، سه کشور امضا می‌شود. برنامه ریزی انجام شده است و فیفادی خوبی در پیش خواهیم داشت. (گفته می‌شود تیم نخست مدنظر ایران، اروگوئه است)

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای موفقیت تیم ملی هر برنامه‌ای که سرمربی این تیم اعلام کند، فدراسیون انجام می‌دهد. این یکی از مواردی است که بررسی می‌کنیم. اگر قرار باشد، باقری را تا جام جهانی به تیم ملی می‌آوریم. بحث خانبان چون آنالیزور و بیرون از کادر فنی است متفاوت است. باید از تمام ظرفیتمان برای تیم ملی استفاده کنیم. شاید محدودیت هم باشد ولی تیم ملی در اولویت است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.