دیدار دکتر عباسی با دبیرکل آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ

در نهمین اجلاس دوپینگ وزرای ورزش آسیا و اقیانوسیه صورت گرفت

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نهمین اجلاس دوپینگ وزرای ورزش آسیا و اقیانوسیه با دبیرکل آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ و همچنین وزیر ورزش و توریسم تایلند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در نهمین اجلاس دوپینگ وزرای ورزش آسیا و اقیانوسیه درخصوص راه های مبارزه با دوپینگ و کنترل مکمل در آسیا و جهان سخنرانی نمود که مورد توجه ویژه حضار و بویژه مسئولین رده اول مبارزه با دوپینگ جهانی قرار گرفت .

در این اجلاس که دکتر حمید سجادی معاون وزیر و ریاست نادو به همراه با دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی و دبیر کل نادو و همچنین محمد جعفری ملک مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان نیز وزیر ورزش و جوانان را همراهی می کردند، در جلسات تخصصی کارگروههای نادو موفق به ارائه طرحها و عملکرد موفق نادوی ایران به کشورهای عضو شدند .

دکتر عباسی در دیدار با دیوید هومن دبیر کل آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) درخصوص راه اندازی هر چه سریعتر آزمایشگاه دوپینگ در ایران و برگزاری سمینار بین المللی دوپینگ در سال ۲۰۲۴ به تفاهم رسیدند و آمادگی ایران را بعنوان میزبانی شایسته و مقتدر به مسئولین وادا اعلام کرد.

دیدار دکتر عباسی و هیئت همراه با وزیر ورزش و توریسم تایلند از دیگر دستاوردهای این سفر بود که می تواند در تحکیم روابط ورزشی دو جانبه و تفاهم نامه همکاری بین این دو کشور آسیائی نقش مهمی داشته باشد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.