دیدار سرپرست روابط بین‌الملل پرسپولیس و رئیس سازمان لیگ پرتغال

۱۴فروردین۱۳،

سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با رئیس سازمان لیگ فوتبال پرتغال، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، این جلسه که در ساختمان اصلی سازمان لیگ پرتقال در شهر پورتو تشکیل شد، امیر مشیری سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با دکتر ماریو فیگردو ریس سازمان فوتبال لیگ پرتقال و ژوزه سامپو نورا نایب رئیس، دیدار کرد.

آقای ژوزه در خلال این دیدار، گفت: خوشحالم در خدمت نماینده ای از فوتبال ایران و بزرگترین و محبوبترین باشگاه اسیا هستم.

مشیری در این دیدار همچنین ضمن اشاره و توضیح در مورد مسابقات جام حذفی امسال، اظهار داشت: تیم پرسپولیس در صورت کسب پیروزی در مسابقه آتی می‌تواند به فینال راه یافته و با کسب پیروزی نهایی در مسابقات سال آینده جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد.

در ادامه جسله آقای ماریو ضمن بیان تاریخ اتمام لیگ پرتقال و در نظر گرفتن زمان‌های آماده سازی تیم ها برای مسابقات سال آینده گفت: بر این اساس قطعا ما می‌توانیم تا قبل از آن با یک یا ٢ تیم در تورنمنت چند جانبه‌ایی در تهران حضور پیدا کنیم. در نوزدهم ماه می لیگ ما به پایان می‌رسد و از اوایل جولای تیم‌ها به فکر آماده سازی می باشند. اطمینان دارم که ما می‌توانیم در زمانی حدود ١٢ آگوست در تهران حضور داشته باشیم و با برگزاری یک تورنمنت اروپایی-آسیایی خاطره‌ای خوب برای هواداران پرسپولیس رقم بزنیم.
وی ضمن اشاره به حضور مربیان و بازیکنان بسیاری که از پرتقال در لیگ برتر ایران حضور دارند، اعلام آمادگی کرد که با برگزاری کلاس ها، نماشگاه‌ها و دوره‌های مختلف، فاصله موجود بین فوتبال آسیا و اروپا را کم کنیم.

همچنین رییس فوتبال لیگ پرتقال اظهار داشت: با توجه به نگاه شما به تیم‌های پایه ما از شما برای حضور در تورنمنت زیر ١٩ ساله‌هاکه در ماه جولای ٢٠١٣ برگزار می‌گردد، دعوت می‌کنیم.

در آخر ایشان نشان لیگ فوتبال پرتقال را به همراه تندیس توپ که ویژه جایزه لیگ جام باشگاه‌های اروپاست را به سرپرست روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس  اهدا کرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.