دیدار صمیمانه وزیر بهداشت با دوتن از پزشکان جانباز/ فتح المبین زیباترین عملیات جنگ بود

اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در چهارمین روز از هفتۀ بسیج به دیدار و عیادت دو تن از پزشکان جانباز جنگ تحمیلی از دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران رفت.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب­دا؛ دکتر سید حسن هاشمی دیشب با حضور در منزل پزشک جانباز ۷۰ درصد دکتر حمیدرضا ادراکی، متخصص رادیولوژی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و پزشک جانباز ۷۰ درصد دکتر مجید کابلی متخصص ژنتیک و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن دیدار و عیادت از این عزیزان با آنها به گفتگو پرداخت.

بنا بر این گزارش در این دیدار که در فضایی صمیمی و با حضور دکتر جعفریان و دکتر پیوندی روسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی انجام شد، وزیر بهداشت از چگونگی و زمان جانباز شدن، مراحل درمان، چگونگی و مدت زمان تحصیلات این عزیزان، حضور در جبهه ها و مناطق عملیاتی و ویژگی های بعضی از عملیات هایی که در جنگ تحمیلی انجام شد با این عزیزان سخن گفت.

این گزارش حاکیست، دکتر هاشمی در این دیدار، عملیات فتح المبین را زیباترین عملیات جنگ دانست و گفت: به نظر من این عملیات زیباترین عملیات در بین عملیات های جنگ بود. به ویژه این که این عملیات با نام مقدس حضرت زهرا (س) آغاز شد.

وی افزود: در عملیات فتح المبین دستاوردهای بسیاری به دست آمد از جمله اینکه بسیاری از مناطق تحت سلطه دشمن آزاد شد و هزاران نفر از سربازان دشمن اسیر شدند.

وزیر بهداشت در این دیدارها با اهدای لوح تقدیری از تلاش های خالصانۀ دکتر ادراکی و دکتر کابلی تقدیر کرد.

بنا بر این گزارش در این دیدارها همچنین دکتر مقیمی معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سیدمحمد هادی موسوی مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران، دکتر زارع نژاد رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، دکتر کاوه مدیرکل پشتیبانی و تنی چند از مدیران دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران نیز وزیر را همراهی کردند.

 دیدار و همنشینی با ایثارگران به مسئولان عزم و امید می دهد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیان احساس خود از دیدار با دو تن از پزشکان جانباز جنگ تحمیلی گفت: همنشینی با ایثارگران به مسئولان عزم و امید می دهد.

وی افزود: احساس بسیار خوبی دارم، زیرا دیدن این عزیزان به انسان انرژی و انگیزه می دهد و مصمم می شویم اهداف آنان را محقق کنیم.

وی افزود: ایثارگران سرمایه های اصلی کشورند و ما امیدواریم با نفس حق این عزیزان بتوانیم به نحو شایسته خدمت کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.