دیدار ماهانه ناطق‌نوری با استانداران و معاونان خود/ از کرباسچی تا جهرمی

۱۷م دیماه ،

وزیر کشاورزی دولت های پنجم، ششم و هفتم از برگزاری ۲۷ ساله دیدار ماهانه حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری با معاونان و استانداران وی در زمان تصدی اش بر وزارت کشور خبر داد.
عیسی کلانتری در گفتگو با مهر، با اشاره به دیدار بعضی چهره های سرشناس سیاسی با مدیران سابق کشور اظهار کرد: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم آقای ناطق نوری از ۲۷ سال پیش که مسئولیت وزارت کشور را بر عهده داشت تاکنون جلساتی را با معاونان و استاندارانش در آن زمان برگزار می کند.

وی افزود: این جلسات به صورت ماهانه برگزار می گردد و در این مدت حتی یک جلسه اش هم ترک نشده است.

وزیر اسبق کشاورزی دربارهٔ ترکیب این جلسات هم تصریح کرد: به سبب اینکه آقای ناطق در بین استانداران و معاونانش در زمان تصدی وزارت کشور هم از چهره های چپ استفاده می کرد و هم از راستی ها، در جلسات ماهانه اش از چپِ چپ حضور دارند تا راستِ راست.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در این جلسات آقایان کرباسچی، جهرمی، شادنوش، نفیسی، طاهری، عابدینی و سایر استانداران و معاونان آقای ناطق حضور دارند و دربارهٔ مهمترین مسائل روز کشور به بحث و بررسی می پردازند.

کلانتری همچنین از برگزاری جلسات ماهانه سید محمدخاتمی با وزرا و مدیران سابقش در دولت اصلاحات خبر داد و گفت: آقای خاتمی هم جلساتی را با مدیران و وزرای دولت اصلاحات به صورت مرتب برگزار می کند که در این جلسات مباحث کارشناسی و آخرین وضعیت کشور بررسی می گردد.

وی خاطر نشان کرد: بنده هم بعضا در جلسات بنیاد باران که متشکل از جمعی از وزرا و استانداران و مدیران دولت اصلاحات است حضور می یابم.

/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.