دیدار مدیرعامل پرسپولیس با قائم مقام میلان

۱۵م آذر ،

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با آدریانو گالیانی قائم مقام باشگاه آ.ث.میلان و فرانکو باره سی رئیس کمیته پیشکسوتان این باشگاه مطرح ایتالیایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان پس از نشست با معاون فدراسیون فوتبال ایتالیا، بازدید از شبکه تلویزیونی مدیا ست، حضور در ورزشگاه سن سیرو و تماشای بازی آ.ث.میلان با زنیت سن پترزبورگ صبح امروز از کمپ اختصاصی باشگاه آ.ث.میلان (میانلو) بازدید کرد و پس از گفتگو با مدیران این کمپ به اتفاق رحمان رضایی و حمید استیلی در تمرین تیم آ.ث.میلان حضور یافت.

رویانیان عصر امروز با حضور در ساختمان مرکزی باشگاه آ.ث.میلان با مقامات ارشد این باشگاه مطرح اروپایی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست آدریانو گالیانی قائم مقام باشگاه آ.ث.میلان، برانکو باره سی رئیس کمیته پیشکسوتان، آریدو برایدا مدیر ورزشی باشگاه آ.ث.میلان و پائولو مائورتاولا مدیر روابط بین الملل این باشگاه ایتالیایی حضور داشتند و محمد رویانیان نیز به اتفاق حمید استیلی رئیس شورای آکادمی پرسپولیس و امیر مشیری سرپرست روابط بین الملل باشگاه با طرفین ایتالیایی دربارهٔ مباحث ورزشی، اقتصادی و فرهنگی به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست که بخش اول آن پس از گذشت ۴۵ دقیقه به پایان رسید، آدریانو گالیانی ضمن خیرمقدم به محمد رویانیان و مدیران این باشگاه پرسپولیس از حضور آنها در ورزشگاه سن سیرو و تماشای بازی آ.ث.میلان تقدیر و تشکر کرد و گفت: آ.ث.میلان باشگاه بزرگ و پرافتخاری است و ما خوشحالیم با مدیران باشگاهی دیدار می کنیم که پر طرفدارترین تیم در قاره بزرگ آسیاست. ما امیدواریم تعاملات خوبی با این باشگاه پرطرفدار داشته باشیم و مفاد تفاهم نامه ای که از مدت ها پیش در مکاتبات رسمی مورد بررسی قرار گرفته پس از نهایی شدن در این نشست اجرایی شده و زمینه ای باشد برای تعامل دو جانبه.

گالیانی خطاب به رویانیان گفت: ما در هر زمینه ای که تمایل داشته باشید آمادگی خود را برای همکاری مستمر و تاثیرگذار اعلام می کنیم و دوست داریم تفاهم نامه هایی که امضاء می کنیم، جنبه اجرایی داشته باشد.

در این نشست قائم مقام باشگاه آ.ث.میلان سوالات متعددی در مورد باشگاه پرسپولیس، تاریخچه آن و سایر مسائل از رویانیان پرسید و همچنین دربارهٔ شانس صعود تیم ملی ایران به جام جهانی سوالاتی را مطرح کرد و ابراز امیدواری نمود که تیم ملی ایران بتواند بار دیگر در مسابقات جام جهانی حضور داشته باشد.

محمد رویانیان نیز همکاری باشگاه پرسپولیس با آ.ث.میلان را مایه خوشحالی ۳۰ میلیون هوادار ایرانی دانست و دربارهٔ باشگاه پرسپولیس از طریق پخش کلیپی توضیحات مفصلی را داد تا مقامات باشگاه آ.ث.میلان به طور دقیق در جریان تاریخچه، افتخارات بازیکنان بین المللی پرسپولیس، وضعیت کنونی آن همچنین امکانات باشگاه قرار گیرند.

در پایان بخش اول این نشست آدریانو گالیانی پیراهن تیم آ.ث.میلان را در حالی که پشت این پیراهن نام رویانیان درج شده بود به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اهدا کرد. محمد رویانیان نیز پیراهن شماره ۲ پرسپولیس ( که متعلق به مهدوی کیاست) را همراه با شال گردن، پرچم و تابلو فرش ایرانی را به گالیانی اهدا کرد.

رویانیان در این نشست گفتگوی ویژه ای را با فرانکو باره سی داشت و با این بازیکن پرافتخار و اسبق تیم ملی ایتالیا و آ.ث.میلان گفتگو کرد و از وی دعوت به عمل آورد تا در صورت تمایل، تیم پیشکسوتان باشگاه آ.ث.میلان را برای برگزاری دیدار خیریه با پیشکسوتان پرسپولیس به ایران بیاورد.

باره سی پرطرفدار بودن پرسپولیس را یکی از ویژگی های خاص باشگاه ایرانی دانست و عنوان کرد و اینکه پرسپولیس توانسته در دو دهه اخیر بازیکنانی را به باشگاه های مطرح اروپا ترانسفر کنند را نشان دهنده تاثیرگذاری پرسپولیس در فوتبال ایران و آسیا دانست.

فرانکو باره سی نیز پیراهن آ.ث.میلان را به مدیران باشگاه پرسپولیس اهدا کرد و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز پیراهن پرسپولیس را به وی تقدیم کرده و به این بازیکن با سابقه اعلام کرد؛ بسیاری از ایرانیان دوستدار تیم ملی ایتالیا و باشگاه آ.ث.میلان می باشند و روزهای پرافتخار شما را به خاطر داشته و ما خوشحالیم که می توانیم در سایه تعامل دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و آ.ث.میلان با جنابعالی نیز مراده داشته و شما را به ایران دعوت کنیم.

باره سی نیز تاکید کرد: حضور در استادیومی که یکصد هزار تماشاگر دارد برای هر فوتبالیستی جذاب است و من از دعوت شما سپاسگزاری کرده و امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانیم در ایران میهمان شما باشیم.

در پایان بخش اول این نشست مهم، مفاد تفاهم نامه مورد بررسی قرار گرفت و محمد رویانیان پس از بازدید از بخش های مختلف ساختمان مرکزی باشگاه آ.ث.میلان قرار است نشست دیگری با مدیران باشگاه آ.ث.میلان داشته باشد. به احتمال فراوان تفاهم نامه باشگاه آ.ث.میلان و پرسپولیس پس از بررسی نهایی امشب به امضاء طرفین خواهد رسید. در این جلسات دکتر قاضی میرسعید عضو ایرانی فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز حضور داشت.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.