دیدار مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی با وزیر کشور

۱۰اردیبهشت،

مدیر کل زندان‌های استان در راستای سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان آذربایجان شرقی با نجار وزیر کشور و نماینده معین در شهرستان تبریز ملاقات کرد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، “بنی هاشمی” مدیر کل زندان‌های استان در راستای سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان آذربایجان شرقی با نجار وزیر کشور و نماینده معین در شهرستان تبریز ملاقات کرد و در این دیدار مسائل و مشکلات مربوط به زندان‌های استان طرح و مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این دیدار بنی هاشمی بعد از گزارشی از وضع موجود و روند کاری زندان‌های استان، امر انتقال زندان تبریز را از اهم فعالیت‌ها و دغدغه اصلی این اداره ذکر کرده و با بیان اینکه مدتی است عملیات ساخت زندان تازه تبریز در خارج از شهر آغاز شده خواستار افزایش اعتبار تخصصی جهت احداث پروژه تازه و تسریع در ساخت و انتقال این زندان شدند.

مدیر کل زندان‌های استان با اشاره به جایگاه و اهمیت اشتغال در اصلاح و تربیت زندانیان و امکان توسعه مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی استان برای زندانیان مواد مخدر، خواهان ایجاد ۴ سوله ۳۵۰ نفری (جمعا ۱۵۰۰ نفر) برای انتقال و نگهداری این زندانیان در این مجتمع شدند.

 وی برای توسعه کارگاههای اشتغال و حرفه آموزی در بند نسوان تبریز نیز اظهار داشت: با تخصیص اعتبار به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان میتوان این کارگاه‌ها را در بند نسوان زندان تبریز ایجاد کرد که این نیز نیاز همکاری و همیاری دستگاههای ذیربط دارد.

بنی هاشمی با تاکید بر اهمیت ایجاد بازداشتگاه موقت برای زندانیانی که مدت کوتاهی در زندان به سر میبرند ، خواستار تحویل ساختمان و مرکز مناسبی از سوی مسئولین استانی برای ایجاد و راه اندازی بازداشتگاه موقت شدند.

گفتنی است؛ اینکه این دیدار در محل دفتر فرماندهی نیروی انتظامی استان و با حضور نصرتی معاون امنیتی و سیاسی استانداری و چمنی فرماندار تبریز برگزار شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.