دیدار مسوول بخش رسانه‌های سفارت ایران در باکو با رییس خبرگزاری آپا

۱۵م آذر ،

مسوول بخش مطبوعات سفارت جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در خبرگزاری آپا با “وصاله ماهر قیزی” رییس گروه شرکت‌های رسانه‌ای آپا و “نورشن قلی اف” رییس شورای مدیران آپا ملاقات کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار پیرامون مناسبات و روابط رسانه‌ای بین دو کشور و همکاری سفارت و مطبوعات مذاکرات جامعی انجام شد.

سیدمحمد آیت‌اللهی با اشاره به این‌که سفارت ایران اهمیت بسیاری به رابطه با رسانه‌ها نشان می‌دهد، گفت: هدف اصلی ما ایجاد همکاری نزدیک‌تر با رسانه‌ها و مطبوعات آذربایجان و تعمیق بیشتر روابط است.

وی با تصریح بر جایگاه ویژه آپا در میان مطبوعات آذربایجان افزود: امیدوارم مناسبات بین سفارت و این خبرگزاری توسعه و گسترش بیشتری پیدا کند.

در این دیدار “وصاله ماهر قیزی” نیز به نوبه خود با ارایه اطلاعاتی در مورد گروه شرکت‌های رسانه‌ای آپا و همکاری نزدیک خبرگزاری آپا از بدو تاسیس با سفارت ایران، ابراز امیدواری کرد که همکاری بین سفارت و این خبرگزاری مستمرشده و سفارت ایران آپا را در اولویت رابطه خود با مطبوعات آذربایجان قرار بدهد.

وی با ابرازعلاقمندی برای گشایش دفتر نمایندگی آپا در تهران گفت: مایلیم این مساله به زودی صورت گرفته و نقطه عطف مثبتی در مناسبات بین خبرگزاری آپا و ایران باشد.

نورشن قلی اف رییس شورای مدیران آپا نیز با اشاره به اهمیت رابطه آپا با سفارت ایران و ابراز تمایل نسبت به همکاری با سفارت، گفت: همکاری نزدیک سفارت با مطبوعات از منظر اطلاع رسانی در مورد مواضع دولت ایران پر اهمیت است و امیدواریم با آغاز فعالیت سفیر تازه و مسوول تازه بخش مطبوعات، همکاری بین آپا و سفارت ایران توسعه پیدا کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.