دیدار هیات مدیره انجمن حرفه ای صنعت بیمه با رئیس کل تازه بیمه مرکزی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

پیشنهادات انجمن که در جهت بهبود فضای کسب و کار ارائه می گردد یقینا در بیمه مرکزی مورد توجه قرار گرفته و پس از بررسی و در صورت تائید برای تصویب به مراجع مربوطه منتقل و پی گیری خواهد شد.

آیین- محمد ابراهیم امین رییس کل جدید بیمه مرکزی عصر روز شنبه مورخ ۲۳/۰۶/۹۲ با هیات مدیره انجمن حرفه ای صنعت بیمه دیدار کرد. به گزارش پایگاه اینترنتی تحلیلی-خبری آیین به نقل از انجمن حرفه ای ، رییس کل بیمه مرکزی در این جلسه ، تاسیس و ایجاد انجمن حرفه ای صنعت بیمه را اقدامی مهم در صنعت بیمه دانست و حمایت خود را نسبت به ایجاد سازمانهای مردم نهاد و تشکل های صنعت بیمه اعلام نمود و به تشویق و ترغیب ایجاد نهادهای تخصصی پرداخت.

در ادامه این جلسه اعضای هیات مدیره انجمن حرفه ای صنعت بیمه، گزارشی از تاسیس و برنامه های جاری این انجمن ارائه و هدف و برنامه اصلی این نهاد را توسعه توان حرفه ای و فنی صنعت بیمه عنوان کردند و فعالیت های انجمن را در دو حوزه اصلی آموزش ارتقای توان حرفه ای کارشناسان و مدیران صنعت بیمه و همچنین بهبود فضای کسب و کاردانستند.

هیات مدیره انجمن حرفه ای اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه ای به متقاضیان را به عنوان مهمترین برنامه در دست اجرا تشریح کرده و افزودند: این گواهینامه در ۵ سطح مقدماتی، عمومی، تخصصی، حرفه ای و فوق حرفه ای ارائه خواهد شد. همچنین از برگزاری کارگاه و سمینارهای تخصصی در حوزه های حرفه ای صنعت بیمه که به منظور بومی سازی دانش بیمه در ایران برگذار می گردد، گزارشاتی به رئیس کل ارائه نمودند.

امین، رئیس کل بیمه مرکزی پس از استماع گزارشی که توسط هیات مدیره این انجمن ارائه شد طرح و برنامه اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه ای را اقدامی ضروری و اساسی دانست و برای انجمن حرفه ای در اجرای این امر مهم آرزوی موفقیت کرد.

بر اساس این گزارش اعضای هیات مدیره انجمن حرفه ای در ادامه به ارائه راهکارها و پیشنهاداتی در قالب ۸ مورد جهت اصلاح فضای کسب و کار صنعت بیمه پرداختند و رئیس کل نیز نسبت به بررسی و اجرای پیشنهادات ارائه شده، اعلام آمادگی نمود و گفت: پیشنهادات انجمن که در جهت بهبود فضای کسب و کار ارائه می گردد یقینا در بیمه مرکزی مورد توجه قرار گرفته و پس از بررسی و در صورت تائید برای تصویب به مراجع مربوطه منتقل و پی گیری خواهد شد.

در ادامه این جلسه محمد ابراهیم امین نیز به تشریح برنامه های آتی صنعت بیمه و بیمه مرکزی پرداخت و از هیات مدیره این انجمن خواست تا نسبت به سیاست های آتی بیمه مرکزی اعلام نظر نمایند و جهت دستیابی به اهداف مطلوب و مورد نظر صنعت بیمه در این زمینه با بیمه مرکزی همکاری داشته باشند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.