دیدار وزرای ورزش و ارشاد با جوانان مستعد

۲۹خردادماه،

۳۲ جوان مستعد کشور فردا با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد و ورزش در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری ˝علی اکبر˝ تقدیر می‌شوند.

محمد دشتگلی دبیر جشنواره فرهنگی هنری “علی اکبر” در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: فردا ۳۰ خرداد همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مراسم اختتامیه جشنواره در تالار وحدت برگزار می‌شود.

دشتگلی ادامه داد: این جشنواره در ۷ بخش قرآن، رسانه، فیلم، ادبیات، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و موسیقی برگزار شد و بعد از اعلام فراخوان از سوی دبیرخانه جشنواره ۶۰۰ جوان با ۲۰۰۰ اثر متقاضی حضور در جشنواره بودند که داوری آثار توسط ۲۶ هنرمند پیشکسوت و مجرب انجام شد و در نهایت ۳۲ جوان با استعداد در گرایش‌های مختلف در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای جوان و هدایت آنها است عنوان کرد: این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سید محمد حسینی و وزیر ورزش محمد عباسی و دیگر مسئولان و هنرمندان برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره فرهنگی و هنری علی اکبر در رابطه با بخش نمایش جشنواره عنوان کرد: اشخاصی که در حوزه نمایش در جشواره شرکت کرده‌اند با توجه به حمایت معاونت هنری و توجه شخص حمید شاه آبادی در طول سال این آثار در جشنواره‌های دیگر شرکت کنند هدف این است که تنها به حضور در یک جشنواره بسنده نشود.

مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری علی اکبر فردا ۳۰ خرداد ساعت ۱۸ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.