دین‌محمدی: فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی حرف اول را در قهرمانی می‌زنند

۱۶اردیبهشت،

64691.jpg

آنالیزور استقلال می‌گوید اتحاد کادر فنی و بازیکنان سبب قهرمانی استقلال شد.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ قهرمانی استقلال گفت: در این فصل بسیار سختی کشیدیم، من به این مسئله اعتقاد دارم که هیچ چیز به آسانی به دست نمی‌آید. بازی‌های بسیاری بود که می‌شد در آن پیروزی شویم اما این اتفاق نیفتاد، با این حال خدا را شکر که قهرمان لیگ شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه عواملی درقهرمانی استقلال موثر بوده است اظهار کرد: به نظرم تیم منسجمی داشتیم. بازیکنان و کادر فنی اتحاد خوبی داشتند و خدا را شکر که موفق شدیم. البته حرف اول در قهرمانی را آقای فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی می‌زنند. همبستگی آن‌ها سبب شد تا استقلال قهرمان شود.

آنالیزور استقلال دربارهٔ شایعه عدم تمایل قلعه‌نویی برای سرمربی‌گری در استقلال هم گفت: این تصمیم ایشان است. قلعه‌نویی زحمت کشیده و مطمئنا اگر مشکلات حل شود در استقلال می‌ماند. به طور قطع اگر جلسه‌ای برگزار شود من در آن شرکت می‌کنم و سعی می‌کنم تا به ایشان بگویم که از استقلال جدا نشود.

او در ادامه دربارهٔ شایعه خداحافظی مجیدی از فوتبال هم اظهار کرد: من چنین چیزی نشنیدم. فرهاد یک استقلالی است. او جزئی از خانواده استقلال است و بعید می‌دانم جایی جز استقلال به میدان برود. همه این صحبت‌ها هم به نظرم شایعه است.

دین‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال برای فصل بعد نیاز به تقویت دارد یا خیر، بیان کرد: قطعا با آغاز فصل بازیکنان تازهی جذب خواهند شد. اما باید بگویم بازیکنان خودمان هم واقعا زحمت کشیدند و نباید زحمات آن‌ها را فراموش کرد. با این حال جذب بازیکن بستگی به سیستم دارد و باید ببینیم که سیستم استقلال برای فصل آتی چه خواهد بود. اما به شخصه فکر می‌کنم استقلال به بازیکن خلاق نیاز دارد.

او دربارهٔ برنامه فصل بعدش هم گفت: فعلا در خدمت استقلال هستم. من در استقلال مطرح شدم و استقلال خانه من است.

آنالیزور استقلال قهرمانی استقلال را به هواداران این تیم تبریک گفت و افزود: من با تمام وجود از زحمات همه از تدارکات تیم تا راس باشگاه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.