دیوانه تهران به دام پلیس گرفتار شد!

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

مردی دیوانه‌ای که اقدام به آتش زدن بانک، خودرو، درب منازل و . . . کرده بود، در آخرین اقدام خود توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

از ابتدای امسال مردی با آتش افروزی در سطح شهر تهران سبب نا امنی در جامعه شد، به طور مثال این دیوانه در اردیبهشت‌ ماه امسال در یک اقدام ناباورانه یکی از بانک‌های خیابان نبرد شمالی را به آتش کشید که خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشان‌ها به بانک صدمات جدی وارد نشد.
 
از دیگر آتش افروزی این مرد در امسال نیز می‌توان به آتش زدن چندین درب و خودرو در مناطق مختلف تهران اشاره کرد.
 
همچنین این مرد دیوانه در اواخر مهرماه امسال در خیابان ارجمندی دو دستگاه خودرو سواری پراید و سمند را به آتش کشید و متواری شد و ماموران کلانتری در محل حاضر و تحقیقات خود را برای دستگیری این دیوانه آغاز کردند.
 
ماموران در حال بررسی پرونده بودند که ناگهان آتش زدن یک دستگاه خودرو گران قیمت از طرق سامانه ۱۱۰ در محدوده میدان شهدا اعلام می‌شود، لذا ماموران کلانتری سریعا به محل حاضر و از آنجایی که این آتش افروزی چند دقیقه پیش صورت گرفته بود، طرح مهار را در سطح منطقه به اجرا گذاشته و پس از چندین دقیقه موفق به دستگیری متهم شدند.
 
رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه سرهنگ علیرضا عظیمی دربارهٔ این خبر گفت: این متهم که مردی روانی بود در ابتدا بازجویی به تمامی آتش افروزی خود در سطح شهر تهران اعتراف کرد  و در نهایت با تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاء شد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.